Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zondag 28 augustus 2022

De mooiste nacht van mijn Leven   28 8 2022

Bij mij voordeur staat ongeveer 3 meter ervan af, een prachtige eik, die mij, vond ik, elk jaar veel overlast bezorgde met het afvallen van de bladeren.

Als ik de voordeur opende kwamen de bladeren al naar binnen waaien, ik bleef vegen en mopperde er heel wat af.

Vanmorgen, heel vroeg, een uur of vier werd ik wakker. En ineens, (toeval bestaat niet) kwam deze prachtige eik bij mijn voordeur in mijn gedachten, of liever, bij mij binnen in mijn Gevoel.

Ik heb me ervoor opengesteld en gevraagd of deze prachtige eik met mij haar Wijsheid wilde delen. En de Communicatie begon!

Het eerste wat ze zei was:

Lieve Martha, alle binnenkomende Energieën, waar jij in jou ‘denken’ zoveel problemen mee hebt en die jou zoveel last bezorgen, volgens jou ‘denken’, daar zal ik je mee Helpen om ze anders te benaderen.

Jij weet, dat wat jij ’denkt’, wordt waarheid voor jou, dat word jij!

Maar, lieve schat, deze kleine ego-waarheid die jou ogenschijnlijk hierin vasthoudt, heeft geen kracht, het is namelijk niet wat jij Bent!

En ook dat Weet jij – Voel maar.

De Energieën die op welke manier dan ook, alles overspoelen en doordringen, zijn er niet voor jou, om je te be-lasten, ze komen om je te Ont-lasten!

Daarom ga jij ze, vanaf Nu Welkom heetten, ze Omarmen, Koesteren, Bedanken, Toejuichen en ze een volmondig JA geven.

Wat ze ook met je fysieke lichaam doen en hoe ze je ook door elkaar schudden, het is Altijd een Liefdevolle, Omarmende, Verwarmende Wake Up Call!

En het komt Altijd om jou te Helpen aan Inzichten – Hulp bij het Los Laten en Los Weken van oude energieën die jij in het verleden hebt uitgestuurd, toe jij nog niet wist wat jij Nu wel Weet, dat jij Onvoorwaardelijke Liefde Bent.

En door Alle binnenkomende Energieën te Omarmen en te Verwelkomen zul jij steeds meer het Leven in haar Totaliteit gaan Omarmen, want jij Bent het Leven.

Want Alles is Energie – werkelijk Alles – dus is Energie het Leven en is het Omarmen van het Leven, het Omarmen van het Alles in Eenheid!

Kijk naar mij, als de Prachtige tevreden Eik die ik Ben, in 1894 ben ik als klein zaadje terecht gekomen in Moeder Aarde. Heb vele, vele seizoenen voorbij ziengaan in volkomen Overgave en een Rotsvast Vertrouwen. Ik Wist dat Alles Goed was.

Mij blad lat ik los in het Najaar en dan mag ik mijn winterslaap gaan houden, er wordt voor mij gezorgd. Mijn bladeren vallen niet om jou te plagen, maar omdat het seizoen zich aanreikt.

Ze laat je Zien dat er, ook voor jou een rustperiode aankomt in jouw Kern. Waarin je mee kunt gaan of je verzetten door te zeggen of ‘denken’: ‘Ik houd niet van dit seizoen’!

Omarm het, heb het Lief, heb Alle seizoenen Lief, want het is het Leven en jij Bent, net als de Natuur, het Leven.

Adem het in, dit Prachtige Leven en Adem het uit en je mag je realiseren dat jij zonder deze in en uitademing, deze Hartslag van het Universum, niet zou Bestaan, want jij Bent het Bestaan in Eenheid!

Er staan niet voor niets aan de voor- en achterkant van het huis twee Prachtige Eiken ter Bescherming, hier en Nu op Moeder Aarde.

De Her-innering komt in Goddelijke Orde en Timing, jij hoeft alleen maar te Omarmen, Welkom te heten, te Knuffelen, Lief te hebben.

Alles, wat door de binnenkomende Energieën aan het Licht wordt gebracht, kun je Nu Zien als gevolg van de uitwerking van individuele en collectieve oude uitgezonden Energieën, die zich melden en daarom met het Licht en de Liefde die jij Bent te Omarmen, te Verwelkomen en Lief te hebben.

Liefde versterkt het Licht dat Leven, en dus Alles is. Hoe sterker het Licht gevuld met Liefde en Dankbaarheid voor het Leven, hoe meer het donkerste zich oplost!

Licht is Altijd Sterker en de verwrongen energieën uit het verleden, die de oorzaak zijn van alle pijn en lijden en chaos enzovoorts, zullen overspoeld worden met het Licht en de Liefde en verdwijnen, oplossen in het niets waar ze vandaan zijn gekomen.

En de Kern van Liefde die zich in Alles bevindt, zal met Gejuich ontvangen worden in de Bron van het Bestaan, het Leven.

Donkerte heeft geen kracht, maar leeft van de kracht die eraan gegeven wordt. En dat ga jij niet meer doen, want jij Weet Nu dat de Ultieme Waarheid alle illusie tot in haar Kern oplost, als jij het Lief hebt en Omarmt en Verwelkomt.

En het geen kracht meer geeft door verzet of oordeel of wat dan ook, wat niet meer bij je hoort.

Licht versterkt door Liefde Overwint Altijd, want het IS WAT JIJ BENT.

Altijd Bent geweest en Altijd zult zijn, nooit niet.

Ik ben het Licht, ik Ben Liefde, ik Ben de Waarheid tot in Eeuwigheid,

Martha

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten