Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

dinsdag 22 november 2022

OMARMING

Ik weet al heel lang dat ik van Sirius kom, de planeet waar de Onvoorwaardelijke Liefde met al Haar facetten het enige is dat er Bestaat.

Gehoor gevend aan een oproep van het Universum om op vrijwillige basis mee te gaan helpen om Moeder Aarde en Al Haar Leven om terug te keren naar de Onvoorwaardelijke Liefde die zij Allen in Eenheid zijn.

Samen met velen van Sirius zijn we gegaan, vol Compassie en Vertrouwen en Onvoorwaardelijke Liefde, met de Kracht en de Wijsheid en de Bescherming van God.

Zo ben ik gekomen, vele, vele Levens geleden, om met een open Hart waardoor de Liefde en de Compassie vrijelijk stroomde te doen, wat ik kon en mocht doen, want de Leiding was altijd aanwezig.

Vol Vertrouwen begon mijn reis. Maar al gauw merkte ik op hoe diep onwetend deze Zielen op Moeder Aarde waren en ik werd al gauw als een ‘persoonlijkheid, (die ik niet kende en totaal niet had) beschouwd die een gevaar vormde, want de Liefdevolle Straling vol Compassie die van mij uitging, jaagde ze angst aan.

En ik begon, ter Bescherming van mijn Innerlijke Waarheid, mijzelf een gedrag aan te meten, wat al snel op een ‘persoonlijkheid’ ging lijken.

Maar Ik raakte toch steeds meer en verder, beetje bij beetje, van mijn Waarheid en Onvoorwaardelijke Liefde verwijdert, net alsof er een sluier voor kwam te zitten.

En hoe ik mijn best ook deed om mij te ‘herinneren’ dat lukte niet. Er was alleen dat diepe vage verlangen die mij de Kracht gaf om mijzelf te beschermen en te ondergaan wat ik mij, leven na leven, werd aangedaan waardoor mijn Begrip en Compassie nog steeds de overhand kreeg.

Maar ook ik was ogenschijnlijk de weg kwijt en wist niet waarheen voor hulp, en zo heb ook ik mijn Kracht weggegeven aan mijn zelfbedachte ego.

Maar nooit, maar dan ook nooit, heeft de Kracht die diep weggestopt in mij Leefde, mij in de steek gelaten. Wel heb ik mij zelf, door het ego, vele waan ideeën laten aanpraten.

Bijvoorbeeld dat ik superslecht was omdat ik niet werd geaccepteerd door de mensen die bang voor mij waren. En zo zakte ik het moeras in, waarin ik, leven na leven uitsluitend bezig was mijn diepste Waarheid, die ik niet eens meer kon benoemen, te beschermen.

Ik ben er zelfs in gaan geloven, vol overtuiging, dat ik wel heel slecht MOEST zijn, diep vanbinnen, want waarom werd ik anders zo achtervolgd, gemarteld, verkracht, gedood als heks en op de brandstapel en ga zo maar door. De vaste overtuiging dat ik dit verdiende was geboren, maar het diepe gevoel dat er iets binnen in mij was, wat ik beschermen moest voor de razende menigte, bleef bestaan.

Al kon ik er geen naam meer aan geven, het was er. Waarom vertrouwen op een God die er niet eens was als iets Liefdevols, waarvan ik vaag voelde dat het wel bestond, maar geen idee had hoe ik dit kon bereiken.

Maar EEN ding bleef Bestaan, de Kracht, waar ik geen naam voor had, maar waardoor ik mezelf steeds opnieuw afschermde tegen de massa.

Dit Alles is mij afgelopen nacht duidelijk verteld: ‘Jij hebt niets fout gedaan, jij hebt jezelf alleen maar, in de meest bizarre en vreselijkste omstandigheden Beschermd, ook al wist je niet hoe en waarom, je deed het, met de Kracht die jij vanaf het allereerste begin hebt meegekregen.

Jij hebt dit Alles Overwonnen, een Glorieuze Overwinning in Eenheid.

Jij Bent in Eenheid aan het kruis genageld, gedood en weer opgestaan, de illusie kan niet Bestaan waar Licht is, en DAT IS WAT JIJ Bent, en jij en jij en jij, wij samen in Eenheid. En Alles is Geheeld en Vergeven, oorzaak en gevolg, record en memory, voor NU en ALTIJD.

De illusie is overwonnen en alle oude energie, die wij met zijn allen en individueel, levenslang hebben uitgestuurd is het gevolg, maar niet de oorzaak, die ligt in een verleden, die wij niet zijn.

Deze energie laat zich nu zien om totaal omarmd in Licht en Liefde, te worden. Want Licht kent geen duisternis en daar ligt onze Verlossing.

Het Licht en de Liefde te Zijn en te Leven en te Omarmen, want Alles is Geheeld en Vergeven. De Absolute Volmaakte Levensenergie kan dan door ons heen stromen over en door Moeder Aarde, want dat IS WAT WIJ ZIJN!

EEN en EEN Alleen die geen tweede kent.

Welkom thuis lieve bijzondere Lichtjes.

Ik Ben het Licht, ik Ben de Liefde, ik Ben de Waarheid in Eenheid, tot in Eeuwigheid,                           Martha

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten