Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

dinsdag 18 januari 2022


 Lieve Wonderschone Lichtwezens,

Mijn Hart stroomt over van Dankbaarheid als ik dit schrijf en dan word ik Nog Blijer en Meer Dankbaar omdat ik me realiseer, (werkelijk doorvoel) dat wat er Nu door me heen stroomt, Voelbaar is voor jullie allemaal.

Want het is de Energie van Dankbaarheid en Intense Warme Liefde die van mij uitstroomt naar de woorden die ik schrijf en, geloof me, dat komt over.

Dat kunnen jullie Voelen en Ervaren dat dit in deze woorden verpakt zit en natuurlijk voor iedereen op eigen Wijze en vanaf de plek waar jij staat.

Pak het uit, het speciale Pakketje, helemaal voor jou en geef het op je eigen Wijze door, zodat het zich uitbreidt over en door Alles heen.

Elke morgen vanaf zes uur tot een uur of acht, mediteer ik in bed met meditaties van de I Am en het is elke keer weer een feestje.

Mijn ogen zijn dan gesloten en ik laat het allemaal over me heen komen en mag ervaren dat er Heling plaatsvindt en er Oneindig veel van mij Gehouden wordt.

Toen ik uit de meditaties kwam en langzaam terugkwam in de kamer deed ik mijn ogen open en schrok, alles was aardedonker, terwijl mijn kamer toch best wel lichtpunten heeft van een Ontwakende Nieuwe dag.

Maar een stem in mij fluisterde de volgende woorden: ‘Niet bang zijn lief kind, omhels het duister, het heeft je naar het Licht gebracht, wees Dankbaar en heb het Lief vanaf het Allereerste Begin tot in het Nu”!

‘Hoe meer Liefde en Compassie jij schenkt aan het duister, hoe gemakkelijker de Liefde die erin Verborgen zit, tevoorschijn kan komen en zich voegen bij de Eenheid van Zijn in jouw Hart Centrum”!

En ineens was daar mijn kamer weer in het Licht dat ik gewend was te Zien als ik mijn ogen opende na mijn meditatie, alleen was het veel mooier en helderder, net of de Zon scheen.

Ik heb dat al heel lang geweten, dat ik mijn verleden mag omarmen en Liefhebben en koesteren, maar blijkbaar zaten daar nogal wat aangeleerde overtuigingen en dergelijke op en die waren weggevallen.

Ik Begreep het met mijn hele Hart en Ziel, die echt aan het Zingen waren en er ging zo een Blijdschap door me heen, onbeschrijflijk.

En ik Wist en Begreep dat ik in welk leven dat ik geleefd had dan ook, ik nooit ook maar iets anders had kunnen doen of zijn dan er geweest was. Om de eenvoudige reden dat ik altijd gehandeld heb, vanuit de Wijsheid die ik op dat Moment had!

Dat was een Openbaring die zakte in mij en ik begreep dat ik Alles mocht Liefhebben en Loslaten vol Compassie, want het heeft mij gebracht waar ik NU Ben en gemaakt tot wat ik Nu Kan en mag Zijn. Hoe Mooi en overweldigend dat ik het ineens kon Doorvoelen en Begrijpen en Zeker Weten, het is Voorbij, het is Over, het is Werkelijk Geweest en heeft geen invloed meer.

Het is verdwenen in het niets waar het vandaan gekomen is. En de Liefde die erin zat is teruggekomen in het Zijn van de Eenheid.

Het is Volbracht. Ik Ben Vrij en de Evolutie gaat door, nieuwe Horizonten Ontdekken, mijn eigen verantwoording dragen die ik niet uit handen geef, aan niemand.

Ik hoop, uit het diepst van mijn Hart, dat ik met deze Verklaring jullie mag inspireren zoals ik geïnspireerd Ben om dit op papier te zetten.

Ik Hou Zielsveel van jullie in Eenheid, want er zijn geen persoonlijkheden in de Eenheid, omdat echte Eenheid geen tweede Kent.

Wij Zijn Alles en Alles is in Ons, hoe waar is dit, voor mij is het een Zekerheid.

En ik Wens jullie toe deze Ervaring in te nemen, op te lepelen, te drinken en dat eruit te laten voortkomen, wat Altijd in en door Alles, voor jou Hoogste Goed en grootste Vreugde is, Altijd!

In Licht, Liefde en diepe Dankbaarheid,     Martha

4 opmerkingen:

  1. Perragtig,
    Liefde Overwind!!
    💖🙏💖

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In Licht en Liefde. Ook ik mediteer elke dag met I AM. Zo vervullend en openend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goedemorgen Leonie, ja, wat is het fijn om de meditaties te doen van I Am. Ik zit in het eerste jaar van de jaartraining en ik vraag me af, of jij op FB zit en misschien zin hebt om een keertje te chatten via messenger met beeld. Ik heb graag contact met mensen die de I Am kennen. Laat het me maar weten, mijn naam op FB is Martha Schonewille, zou het erg fijn vinden. Heel veel liefs, Martha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Verwijderen