Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

dinsdag 7 december 2021

Lieve prachtige, wonderlijk mooie Lichtwezens,

Op woensdag 17 november, (eigenlijk niet belangrijk, de datum) puur omdat ik trek had in een kibbeling, ben ik tussen de middag naar Beilen gereden, want daar zit in mijn beleving de beste visboer aller tijden.

Weer thuisgekomen kwam ik erachter dat ik geen internet meer had. En ook geen TV en mijn Toon, van Eneco deed het ook niet en de zonnepanelen die op Wifi werken, gaven aan dat ze geen Wifi hadden.

Dus alleen mijn foontje was het contact met de buitenwereld. Ik zit hier op een vakantiepark, genaamd het ‘Timmerholt’. Ben dus naar de receptie gelopen en daar waren ze heel verbaast dat ik niets meer had van alles, dus hebben ze gekeken of mijn provider misschien een storing had, dit was niet het geval. Dus ik was blijkbaar de enige op het hele park die zonder internet e.d. zat.

Gebeld met mijn provider en die wilden dat ik in de meterkast allerlei dingen ging doen, maar heb ze duidelijk en klaar gezegd er geen verstand van te hebben en dat ik graag een monteur wilde.

De volgende morgen rond tien uur was hier een meneer van de storingsdienst die van alles heeft nagekeken en tot de conclusie kwam, dat het niet in mijn meterkast zat. Maar hij had wel een vermoeden wat het zou kunnen zijn en dat ging hij uitzoeken. Hij zou me bellen als er uitsluitsel was.

S ’Middags belde hij om te vertellen dat het bij de netwerkbeheerder zal die zorg droeg voor de glasvezel hier op het landgoed en natuurlijk ook andere gebieden.

Ze hadden het doorgespeeld aan de netwerkbeheerder, in dit geval KPN en die zou ermee aan de slag gaan. Ze zouden mij op de hoogte houden als ze een update van de netwerkbeheerder kregen.

Ik ben geen verhalenmens, maar vertel dit ter verduidelijking van wat en waarom zich van alles in mij ging afspelen, zo ook mijn volgende verduidelijking.

Op 12 januari 2020 zijn Arie en ik verhuisd naar deze vakantiewoning vanuit Twente, waar we onze veel te grote eengezinswoning hebben verkocht.

De bedoeling was om vakanties te gaan doen, met als eerste een cruise want dat leek ons geweldig. Maar de eerste C. brak uit en gelukkig hadden wij nog niets afgesproken, wat betreft de Cruise.

We mochten hier niet permanent wonen, maar het werd gedoogd en zeker met Corona. Een postbusnummer werd door de gem. Beilen niet geaccepteerd en dus heb ik een brief geschreven aan de gemeente, waarin ik heb uitgelegd dat wij ons geen 2 woningen kunnen permitteren en dus werden wij ingeschreven in Beilen.

Arie was een gezonde man, die plezier had in alles wat hij deed.

Kerngezond en toch kreeg hij een hersenbloeding en daaroverheen een longontsteking en zo ging hij 27 juni 2020 naar het Licht.

Jullie kunnen je vast wel een voorstelling maken hoe boos, gefrustreerd, in de steek gelaten enz. ik me voelde. En heel eenzaam in dit huisje, nog niet de kans gehad om mensen te leren kennen in die korte tijd.

Bovendien ben ik heel erg doof aan beide oren en Arie fungeert als mijn oortjes en ging overal met mij naar toe, wat ik niet meekreeg hoorde hij wel.

En nu moest ik het helemaal alleen doen. Alles komt op je af, maar gelukkig heeft mijn dochter veel voor mij geregeld, maar zij had ook haar gezin en woont in Oegstgeest.

Dit allemaal ter verduidelijking. IK heb mezelf zover gekregen dat ik me heel blij en dankbaar kon voelen over de 18 jaar die ik samen met Arie heb mogen delen. En dat heeft mij erdoor getrokken.

Ik heb inmiddels I Am leren kennen en dat voelde vanaf het eerste begin als thuiskomen en inmiddels ben ik bezig met de jaartraining, fantastisch, ik mediteer heel veel.

Maar nu, ineens zonder internet en met de Wijsheid in mij, dat alles gebeurt met een reden, heb ik in mijn meditatie gevraagd om mij de reden te laten weten.

Alle dagen, van de bijna 14 dagen zonder internet, heb ik gebeld naar mijn provider, en gezegd dat ik mijn jaartraining niet kon doen en of ze nog geen update hadden ontvangen. Elke dag een ander persoon aan de foon, dus duidelijk een callcenter. Heel vriendelijk maar ik werd er niets wijzer van.

Mijn frustratie, woede, verdriet, niet gehoord, niet gezien worden, kwam allemaal naar boven en ik heb het echt uitgeschreeuwd van pijn en verdriet enz.

En langzaam begon ik te beseffen dat dit de kans was om heel veel oud zeer te laten gaan. En in een droom lieten ze mij een grote glasvezelkabel zien, met al die kleine glasvezeltjes erin, die allemaal kapot waren.

En langzamerhand werd mij duidelijk dat ze bedoelden dat al de glasvezeltjes in mij ook stuk waren en de tijd kregen om zich helemaal met hulp vanuit het Licht te laten repareren.

De Verbinding te herstellen, niet op de oude manier, maar een nieuwe Verbintenis met wie ik Werkelijk Ben, Mijn Ware Zelf en ik zag hoe elk vezeltje daar werd gerepareerd, heel Zacht en Liefdevol en Teder.

In mijn Centrum van Kracht brandt de Eeuwige vlam die geen voeding nodig heeft en daar is mijn thuis, daar ben ik Geborgen en helemaal Veilig en Vredig

Daar bestaat geen afscheiding, geen chaos, pijn en lijden, maar is Alles Compleet, Heel en Volmaakt. Onvoorwaardelijke Liefde in Eenheid is wat ik Ben, EEN alleen die geen tweede kent en dat is waar wij allemaal naar terug gaan.

We hebben ons allemaal vereenzelvigt met het kleine ikje, het ego, wat jij niet bent, maar wat je wel geaccepteerd hebt als zijnde wie jij Bent.

Maar geloof me, lieve Lichtjes, jij Bent niet jouw denken, jij Bent niet jouw emoties, jij Bent niets van dat alles. Wat jij Bent zit in jouw. Hart Centrum, daar zit jouw Bewustzijn dat nooit verandert, maar alleen waarneemt, maar als jij daarvoor Kiest, niet deelneemt.

Het Bewustzijn en het denken zijn twee verschillende dingen, want met jouw Bewustzijn neem jij de gedachten die gewoon omhoogkomen, waar. Dat betekent dat jij dit denken niet KUNT zijn, wat je waarneemt, kun jij niet zijn!

Zo weet ik Nu, waarom ik zonder Internet geweest ben en toen ik dat eenmaal begreep was het ook zo terug, beter als ooit tevoren.

1 december was mijn verjaardag en ik was zo blij als een ei, een blij ei dus, de dag stroomde en alles ging van een leien dakje, heerlijk!

Ik had duidelijk aangegeven dat ik mijn verjaardag niet vierde en heb dus ook geen visite gehad, maar lieve telefoontjes des te meer, zo bijzonder. En zo Allesomvattend.

Ik heb bijna veertien dagen jaartraining gemist, heb wel gedownloade meditaties gedaan, maar ik weet dat ik alles in kan lopen want:

Een uitspraak van de I Am is:

‘Ik Ben het Volmaakte Begrip, voor Alles wat ik wens te kennen en begrijpen”

En ik Voel dat ik weer een stukje dichter ben gekomen op mijn Pad naar Verlichting.

Ik Ben het Licht, ik Ben Liefde, ik Ben de Waarheid in Eenheid, tot in Eeuwigheid,                                      Martha

 

 

 

2 opmerkingen:

  1. WAT EEN POWERVROUW ben je nu ( WEER) ALLES zit in jouzelf, prachtig geschreven en doorleefd IAM , WE ARE 💞💞💞👭❤❤❤💋💋💋💥💥💥💥

    BeantwoordenVerwijderen