Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

maandag 13 december 2021

De Ultieme Waarheid

Lieve, hele bijzondere, warme vriendelijke en betrouwbare Lichtwezens,

Na vele ervaringen, toen ik nog in de tijd leefde en daarna, heb ik mogen ervaren en tot mij nemen, dat ik Pure Volmaakte Liefde Ben.

Ik ben gaan begrijpen dat ik me geïdentificeerd heb met een ‘ikje’ dat ik niet ben, nooit geweest ben en nooit zal zijn. Dit ‘ikje is ook wel bekend als het ‘ego’!

Ik ben gaan begrijpen dat het kleine ‘ikje’ pas ontstaan is toen ik ongeveer 2 jaar was, want toen begon ik de ‘taal’ van de afgescheidenheid te leren van al mijn opvoeders. Je kent het wel, ‘dat wil ik niet’, ‘ikke zelf doen’, ‘dat vind ik niet’, enzovoorts, het werd aangemoedigd, want jouw opvoeders wisten ook niet beter en ik ging me ‘identificeren met dit ‘ikje’ en uiteindelijk leerde ik te geloven dat ik dit was.

En dit geld voor ons allemaal, je wordt als baby in volledige onschuld in het door jou gekozen gezin, omgeving, waar dan ook geboren en bij wie dan ook.

Geloof me, als ik zeg dat ‘erfzonde’ niet bestaat. Een God die Pure Liefde is kent niet zoiets. En pas bij het ontstaan en leren van de taal is het kleine ‘ikje’ waarmee jij je volledig mee geïdentificeerd hebt, ontstaan.

Maar…..het is niet wat jij Bent….werkelijk Bent. En op dat punt staan we nu allemaal, op eigen plek, omdat we allemaal opnieuw gaan ontdekken dat wij Pure Onvoorwaardelijke Liefde Zijn, en niets anders.

Niemand uitgezonderd staat op dit Pad en gaat helemaal op eigen tempo en met gebruikmaking van de eigen Vrijheid van Keuze, terug naar Deze Herinnering van de Liefde die jij Bent.

Werkelijk iedereen vervult haar/zijn rol in deze kakofonie van chaos, pijn en lijden, of het nu een grote rol is of een klein rolletje, dat maakt niet uit.

Ik weet inmiddels, en velen met mij, dat Alles Energie is en dat Energie Aandacht volgt. DAT IS DE LAW OF ATTRACTION!

Omdat wij ons levens lang hebben vereenzelvigd met een persoonlijkheid die wij niet waren en ook nu niet zijn en niets wisten van deze Wet van Aantrekking, werd dat, waar wij onze ‘aandacht aan gaven, keer op keer herhaalt, want dat is wat ENERGIE DOET, het volgt jouw aandacht, en keer op keer werd herhaald wat we eigenlijk helemaal niet wilden. EEN GROTE HERHALING en die heette illusie.

Maar gelukkig hadden wij allemaal een nooit vernietigbare ‘Levensvonk’ in ons, die in ons Hart verborgen lag, waar wij geen weet van hadden, maar die er altijd geweest is en altijd zal zijn en NU in opmars is. Steeds meer Vlammetjes in onze Harten worden ontstoken. Een Vlam die nooit gevoed hoeft te worden en altijd bleef en blijft branden. Nooit Niet, dat is ONMOGELIJK!

Hoe kan Dat, omdat God altijd via deze Vlam aanwezig was in ons. Hij zou dat ook niet kunnen Zijn omdat wij uit Hem zijn Geboren, naar Zijn Evenbeeld Geschapen. En wat Is God?  Jaaaaa, Onvoorwaardelijke Liefde, dus Zijn wij OOK Onvoorwaardelijke Liefde, hoe mooi is dat!!!

Maar dit tegen jeZelf zeggen is wat anders dan het ook te Doorvoelen en Volledig te Accepteren, dat dit de Ultieme Waarheid is.

Iedereen doet en doorleeft dit alles op geheel eigen Unieke Wijze, maar iedereen komt uiteindelijk terug bij Deze Ultieme Waarheid.

Ik ga hierover nog veel meer schrijven, maar voor Nu is dit even genoeg om, als jij daarvoor Kiest, aan de slag te gaan. Ik schrijf vanuit mijn Pure eigen gekozen Pad, wat natuurlijk niet het Pad van wie dan ook, kan zijn.

Daarom heb ik alle Respect voor alle Paden, met de Zekerheid, dat Alle Paden naar de Uiteindelijke Ultieme Waarheid leiden, namelijk, dat wij in Eenheid Onvoorwaardelijke Liefde Zijn. Altijd geweest Zijn en nooit Niet zullen Zijn, dat is Onmogelijk.

 

Ik Ben het Licht, ik Ben Liefde, ik Ben de Waarheid in Eenheid, tot in Eeuwigheid,                                             Martha


Geen opmerkingen:

Een reactie posten