Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zaterdag 17 juli 2021

Bewustzijn

Bij mijn prachtige bloementuin, in mijn Centrum van Kracht, waar ik regelmatig onkruid wied, en waar ik vaak in mijn hangmat geniet van de altijd mij omgevende en voedende Zon, hoort natuurlijk ook een huisje.

 Een klein schattig huisje, die de naam op de gevel draagt: 

 “Bewustzijn”.

 Als ik mij terugtrek in mijn huisje met de naam: ‘Bewustzijn”,

Dan voel ik mij opgenomen in een Stilte en Rust die met woorden niet te beschrijven is. Dan kom ik echt Thuis in mijn Zijn, als mijn Goddelijk Zelf, mijn I Am.

Als ik in dit huisje Ben dan voel ik me volledig Stabiel en Weet dat het Bewustzijn, hier aanwezig, altijd Stabiliteit biedt.

Niets in dit huisje is onstabiel, alles is  Onaanraakbaar, Onverwoestbaar, nooit getraumatiseerd, Allesomvattende nooit veranderende Eeuwige Stabiliteit.

Dit is mijn Thuis, waar ik woon! Dit is wat ik Ben, Puur Bewustzijn, nooit veranderende Stabiliteit. Dit Allesomvattende, Onverwoestbare, nooit getraumatiseerde Zijn, is Wat Ik Ben.

Alles is altijd in beweging, gedachten komen en gaan, Energie verandert voortdurend, de omgeving buiten deze Stabiliteit is in voortdurende verandering, het lichaam verandert van moment tot moment en de emoties gaan hierin mee.

Maar mijn huisje met de naam: “Bewustzijn”  is altijd Stabiel en dat is wat Ik Ben, hier Ben ik veilig en geborgen, word ik gekoesterd en getroost, er wordt Oneindig veel van mij Gehouden, dit is mijn veilige Thuishaven. Hier word ik op handen gedragen, want ik BEN DIT!

De Energie van Onvoorwaardelijke Liefde die ik Ben, stroomt door mij heen in een nooit eindigende stroom.

Dit ‘Bewustzijn’ is Allesomvattend, heeft alles Lief, is alles Vergevend, Volmaakte gezondheid, Volmaakte Overvloed, het zit in dit en in dat en in alles, het is hier en daar en overal!

Dit “Bewustzijn” dit Goddelijk Zelf weet Alles van tevoren, heeft een oplossing voor elk probleem, ook al lijkt het, dat het onoplosbaar is.

Als ik in dit huisje vertoef en daar Kies ik voor in elk Nu Moment, Weet ik dat ik Thuis Ben bij mijn Goddelijk Zelf, bij mijn I Am, die ik Ben.

Als ik in dit huisje Ben, dan stroomt Alles en wat er stroomt is wat ik Ben, Onvoorwaardelijke Liefdesenergie, die door mij heen stroomt en Moeder Aarde en Al haar Leven doorstroomt en Omgeeft, in elk Nu Moment. Volledige Acceptatie en Omarming.

Dan ik neem waar, maar niet deel. Ik Weet, dit is de Waarheid, dit is WAT IK BEN!!! Hier kan ik mij opladen met Universele Energie, wanneer ik Energie nodig heb, ik hoef me er alleen maar mee te verbinden. Deze Energie komt niet van mij, nee, ze is de altijd aanwezige Universele Energie, die door mij heen stroomt en Heling brengt, naar die plek waar ik mijn aandacht op richt.

Dit is waarvoor ik op Moeder Aarde Ben, vanaf deze stabiele plek, dit huis met de naam Bewustzijn, kan ik de Energie laten stromen voor de Heling van Alle misvormingen, Alle disharmonie en de Energie via mijn aandacht richten op alles wat heling nodig heeft, in elk Nu Moment.

In dit huis met de naam Bewustzijn, kunnen we EEN Zijn, want Alle Eenheid is aanwezig, alle Heling, alle Vergeving enzovoorts.

Deze plek, dit bewustzijn is in ieder van ons, we kunnen er ons allemaal mee verbinden, want we zijn allemaal een onmisbaar stukje voor de Heling van het grote Geheel en daarin zit verpakt de Heling van ons Zelf en Alle Leven, want het is Allesomvattend.

Het is wat we Zijn in Eenheid, een onmisbare schakel in de Heling en terugkeer naar de Onvoorwaardelijke Liefde die we, in Eenheid zijn, HOE MOOI IS DAT??

Je hoeft niet toe te kijken alsof je niets kunt doen, want je BENT JOUW BEWUSTZIJN, JOU STABIELE ONVERANDERLIJKE BEWUSTZIJN.

Stabiel, Onaanraakbaar, Onverwoestbaar, Allesomvattend, Vergevend, Liefhebbend, Gezond, Overvloed en dat bevindt zich in jou Bewustzijn als de Eeuwige Stromende Liefdesenergie, die geen oordeel kent, maar stroomt door jou heen omdat  dit is WAT JIJ BENT!

Laat het toe, want het is wat jij Bent voor Eeuwig, zoek en vind de Verbinding en neem het besluit om het te laten Stromen in elk Nu Moment, DOE MEE!!! Mijn Bewustzijnshuisje is groot genoeg, het is eindeloos en kent geen grenzen, kom erbij in de Eenheid van de Eeuwigheid.

Ik Ben het Licht, ik Ben Liefde, ik Ben de Waarheid,

tot in Eeuwigheid,                                    Martha


Geen opmerkingen:

Een reactie posten