Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

maandag 28 juni 2021

Lieve Zuivere en Stille Lichtjes,

Ik begin steeds meer te Ontdekken, hoe Belangrijk het Is om Regelmatig Bewust in mijn Hart te Zijn.

Ik Geloof dat ik Woon in mijn Hart, te merken aan de Rust die ik meestal Voel, wat er ook gebeurt in de buitenwereld.

Maar ik begin te Ontdekken hoe Belangrijk het is Bewust Aanwezig te Zijn, dat Geeft mij een Doorlopend Zeker Gevoel van Connectie met mijn Bron de mij Voedt.

Mijn Bewustzijn neemt waar, maar neemt niet deel!

Ik weet Heel Zeker dat deze Bron er Altijd is, maar de Connectie Regelmatig over de dag in Momenten van het Nu, maakt mij Sterker.

Ik heb daarbij een Vrediger Gevoel.

Als je naar iemand Luistert en je gedachten dwalen af, dan heb je het nodig, navraag te doen. En Eerlijk te zeggen dat je even afgedwaald was.

Zo Voelt het voor mij in deze roerige tijd ook, wat Betreft de Connectie met mijn Bron, die ook jouw Bron is, om die regelmatig Bewust te maken.

Het is een Behoefte die voor mij Ontstaan is in deze roerige tijden, en zoals ik het Voel is het ook om mij te Helpen en te Beschermen, zodat ik minder gepakt kan worden door de verschillende berichten uit een verdwijnende illusie.

Ik Deel dit, omdat ik Zeker Weet dat eenieder van jullie, hier een Bewuste Keuze in Kan en Mag Maken. Dit is mijn Beleving en jij Mag en Kunt Gaan Voelen of het ook voor jou iets Kan Betekenen.

Heel veel Liefde en dikke knuffels,

In Ben het Licht, ik Ben Liefde, ik Ben de Waarheid vanuit Eenheid,    

tot in Eeuwigheid,                                  Martha

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten