Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zondag 25 oktober 2020


 

Van samenwerking naar samensmelting

Lief en Dierbaar Lichtwezen,

Vanmorgen in mijn meditatie zag ik het lichaam van een Leeuw. Zonder hoofd, maar van boven verscheen het hoofd van de Leeuw.

Het kwam langzaam naar beneden en ik zag dat het een kroon droeg. Het kwam neer op het lichaam en het werd een prachtige Leeuw die vol trots en fier mij aankeek.

En vol be- en verwondering wist ik dat dit de Totaliteit van het Bewustzijn vormde. Het Hoofd en het Hart werden Een!

De illusie heeft niet tegen ons gewerkt, maar voor ons, het heeft ons doorlopend geholpen, door het maken van steeds nieuwe Keuzes, nieuwe Ervaringen te Scheppen die ons uiteindelijk hebben gebracht tot waar we Nu Zijn on ons BewustzijnsProces.

Het heeft ons de Totaliteit van het Bewustzijn gebracht en ons daar voortdurend in geholpen en bijgestaan, door middel van de Ervaring van Afscheiding van de Bron, wat onmogelijk is, maar we hadden het nodig om te Ervaren.

Er Bestaat geen afscheiding zonder Eenheid en er Bestaat geen Licht zonder donker, geen Wit zonder zwart, geen Binnen zonder Buiten. Geen verzet onder Overgave.

Het zijn de tegenstellingen in de Eenheid van het Bestaan, waar het Liefdevolle Eenheidsbewustzijn het Midden is.

Het werkt niet tegen maar met elkaar om ons te helpen Terug te Keren naar wat we werkelijk Zijn, Onvoorwaardelijke Liefde, zonder ook maar 1 uitzondering.

De Leeuw, de Goddelijke Koning is in Heelheid, Volmaaktheid en Compleetheid teruggekeerd naar het Bewustzijnsveld van de Eeuwigheid.

Waar jij je ook bevindt in dit Prachtige Proces, het Universele Plan zal en kan Nooit Falen, want het Fundament is Onvoorwaardelijke Liefde.

En wat zijn wij in Uniekheid en Eenheid? Juist, Onvoorwaardelijke Liefde, naar het Evenbeeld van de Bron, waaruit we Zijn Geboren/Geschapen.

We mogen, en het blijft een Keus, deze Totaliteit volledig Aanvaarden vol Vreugde in Uniekheid en Eenheid.

Er bestaat geen afscheiding, het heeft nooit bestaan en de herinnering zal verdwijnen als sneeuw voor de Zon, als jij Aanvaard dat de Eenheid In en door Alles is en jij die Eenheid vanuit jouw Uniekheid Bent.

Ik nodig je uit deze Krachtige Leeuw te Aanvaarden als wat je Bent, jouw eigen Goddelijke Koning voor Eeuwig.

Ik heb jullie Lief, waar jullie je ook bevinden en ik Respecteer wie en wat jullie Zijn, in Eenheid.

In Licht en Liefde en Uniekheid en Eenheid,    Martha

2 opmerkingen: