Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zaterdag 24 oktober 2020

De Schepper – Een Kosmisch Gegeven

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn Lief Kind van het Licht, het is een Kosmisch Gegeven, dat iedere Uniekheid een eigen Pad heeft, vanuit die Uniekheid.

Het Unieke Pad van jou is van jou, net als het Unieke Pad van jouw Deeltje van dit Unieke Deeltje is.

Jij kent het Pad, (Contract) van jouw Deeltje niet en omgekeerd ook niet.

Zolang jij volgens Contract op Moeder Aarde Bent, zolang mag jij er over Doen, helemaal Terug te Keren bij de Liefde die jij Bent, Mooi mensenkind.

Er Bestaat geen haast, geen ‘moeten’, niets van dat alles en je hebt van Mij alle Gereedschappen Meegekregen om Alles in je Leven aan te kunnen.

Alles Is wat het Is en Alles verloopt Precies volgens Mijn Plan. Ik ken geen fouten, en maak ze dus ook niet, want Alles komt uit Mijn Volledige, Onvoorwaardelijke Liefdesenergie.

Ook jij bent daaruit Geschapen als Mijn Evenbeeld Lief Kind van het Licht. Daaraan kan geen illusie iets veranderen. Nooit!!

Illusie heeft geen bestaansrecht, want het is op zand gebouwd en kent geen Onvoorwaardelijke Liefde, alleen voorwaardelijk.

In jouw Hart is jouw Centrum van Kracht, die de Regelrechte Verbinding met Mij Bevat. Alles wat van Mij komt, heeft een Solide Fundering van Onvoorwaardelijke Liefde.

Hoe Mooi is het dan, dat als jij een Deeltje tegenkomt die jou probeert te beledigen, diep ademen mag en kunt en tot tien  tellen, zodat je de Fundering van de Onvoorwaardelijke Liefde door je heen kunt laten Stromen en ervoor Kiest van daaruit te Reageren.

Je kunt niet beledigd worden, want jouw Deeltje is bezig zichzelf te beledigen en het op jou te projecteren.

En alleen je Hart kan dit Herkennen en vanuit Onvoorwaardelijke  Liefde Reageren.

Je glimlacht en zegt niets, zodat de ander weet, dat het van je afglijdt en daarmee de Gelegenheid krijgt Wakker te worden.

Je stuurt een heleboel Liefde en Compassie in het Nu Moment vanuit jouw Kracht en Weet dat Alles goed Is zoals het Is.

De Schepper van Al wat Is

 

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten