Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

donderdag 22 oktober 2020


 Hulp van binnen en van buiten,

 Lieve Dierbare Lichtwezens,

Ik heb gisteren (21-10-2020)  de as van Arie verstrooid, liever gezegd, teruggegeven aan de Kringloop van de Natuur,

De dag ervoor, de 20e dus, ben ik naar een bloemenwinkel gegaan en heb een prachtige, grote, bloeiende chrysant gekocht om bij de verstrooide as neer te zetten.

Ik kwam in gesprek met de mevrouw die me hielp en vertelde van de as verstrooiing van de volgende dag in Assen op het terrein van het Crematorium.

We hebben een heel fijn gesprek gehad en mijn gevoel met haar was heel goed, ze was oprecht en Lief.

Het was een echt kadootje, maar ik vertelde, thuisgekomen aan de Lichtwereld, hoe zenuwachtig ik was.

Bij de meditatie verder op de dag werd mij door AE Michael verteld dat ik daar niet alleen naar toe ging, maar dat ze er allemaal bij waren.

Ik was al begonnen met me schuldig te voelen, dat ik dit ging doen, maar Arie zelf verzekerde mij, dat het terug keren van de as van zijn lichaam aan de Kringloop van de Natuur, prachtig was en dat hij er ook bij was.

Ik had de dag voor de uitstrooiing een kaart van het deck van AE Michael getrokken en dat was: ‘Een Nieuw Begin’.

Ook dat werd mij uitgelegd door AE Michael. Als de as in de Kringloop van de Natuur was opgenomen, dan betekende dat voor mij een Nieuw Begin. Vertrouwen en Open Blijven voor de Magie van de Wonderen was wat hij vertelde.

Gisteren om 12 uur was het zover, maar ik was er natuurlijk veel te vroeg, het regende, maar toch was de hemel, ondanks de bewolking in mijn ogen Lichtgevend. Alle zenuwen waren verdwenen.

Ik ging het crematorium binnen en melde mij bij de receptie. Een hele vriendelijke man, die later vertelde dat hij Alex heette, nam mij mee naar een kantoor.

Hij was heel aardig en attent en vroeg alles over Arie, uit pure belangstelling. Het bleek al gauw dat het gezegde, niets gebeurt voor niets, hier van toepassing was, want we hadden een hele fijne klik.

Hij woonde op het terrein van het crematorium en werkt er al 32 jaar en ging over 2 jaar met pensioen. Hij zag natuurlijk dat ik in Westerbork woonde en vertelde dat het kamp Westerbork zijn geboorteplek was tot zijn 12e jaar.

Er schijnen daar woningen te Zijn, het was allemaal erg bijzonder en het was alsof we elkaar al jaren kenden.

Ik heb alles over Arie en onze verhuizing verteld enzovoorts. En uiteindelijk zijn we onder onze paraplu’s, want het regende nog steeds, naar het strooiveld gelopen.

Ik vroeg hem waar de meeste zon kwam, omdat Arie een zonaanbidder was en hij wees mij een schitterende plek, ook heel dicht bij een prachtige vijver.

De omgeving is daar werkelijk prachtig! Ik heb de Chrysant neergezet en de as erom heen gestrooid met een Blij Hart en het was prachtig!

Een heel bijzondere ontmoeting op deze, voor mij enerverende dag, waar ik van binnen werd begeleid en van buiten door deze man werd begeleid.

Zowel hij als ik vonden het fantastisch en hebben op een warme manier afscheid genomen na een heel bijzondere ontmoeting.

Vol Dankbaarheid ben ik naar huis gereden en voel nu duidelijk dat het inderdaad een nieuw begin is.

Dit wilde ik graag met jullie delen, om te laten zien en zeker weten dat je werkelijk nooit alleen bent als je je openstelt voor het Licht en de Liefde die je bent in elk Nu Moment.

In Licht en Liefde,     Martha

 


4 opmerkingen:

  1. Lieverd wat een prachtig verhaal. Ja het licht is er NU en altijd. Jij hebt een prachtige deur geopend en je mag nu zelf naar binnen. Je bent verbonden met het licht en je hart en Arie wijzen je de weg. Nog vele mooie momenten op je nieuwe levenspad. Dikke knuffel, je naamgenoot <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi verhaal,fijn om te lezen .Heb zelf al vaak ervaren dat je in de zwaarste tijden nooit alleen bent.Als je hulp vraagt krijg je die .liefs en licht .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van hieruit een knuffeltje������

    BeantwoordenVerwijderen