Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

woensdag 13 mei 2020

De Schepper - Het Nieuwe Paradijs op Moeder Aarde


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn Lief en Dierbaar Gezegend Kind van het Licht,

Hoe Grootser jij Denkt, hoe Meer jij Kunt en Mag gaan Scheppen.

Ik Merk, dat jij je Zelf hierin nog steeds erg klein houdt.

Klein ‘denken’ is voor Deeltjes die (nog) niet Ontwaakt zijn.

Als jij iets heel Groots Denkt, voor het Nieuwe Paradijs op Moeder Aarde, bijvoorbeeld geen honger meer en allemaal blije, gelukkige mensen, dan ‘denk’ jij er meestal bewust of onbewust achteraan: ‘Ja, maar dat kan toch nooit zo snel’!

En omdat jij deze ‘gedachte’ hebt, bewust of onbewust heeft jou Scheppingskracht geen Duidelijke Intentie meer.

De Intentie verliest aan Kracht.

Of je Visualiseert een Aarde met Alleen Gezonde Mensen.

Dan is er toch weer die twijfel die voortkomt uit ongeloof, bewust of onbewust.

Nee, jij Alleen kunt dit niet Scheppen (alhoewel….lacht zachtjes). Maar jij en al je Ontwaakte Deeltjes in Eenheid wel. 

En wat jij of je Deeltjes ook Visualiseren, zolang het is Voor het Nieuwe Paradijs op Moeder Aarde en niet ertegen, Werkt dit Samen aan een Sprankelende, Lichte Vuurbol van Intenties, die zijn weerga niet kent.

Dus er is niets dat Onmogelijk is voor Mij en dus ook niet voor jou, alleen Mijn geloof in me Zelf en in jullie als Eenheid, is vele malen Groter dan het Geloof in de Eenheid, Binnen in jullie.

Je Mag en Kunt er dus voor Kiezen je kleine ‘denken’ te Laten Gaan en Vol Vertrouwen je Intenties te Zetten voor het Nieuwe Paradijs op Moeder Aarde zoals jij dat Ziet, dat geeft er Kracht aan.

Erop Vertrouwen dat Alles Staat onder Regie van Mij, is het Enige dat Gevraagd wordt.

Dus geef je Geloof en Vertrouwen en laat Alles Stromen, zoals het Komt en Geloof Me, de Blijdschap en het Verwachtingsvolle Gevoel kan Niemand je Afnemen, want jij Bent een Medeschepper van het Nieuwe Paradijs op Moeder Aarde, samen met Mij en je Familie in het Licht in Eenheid.

De Schepper van Al wat Is


Geen opmerkingen:

Een reactie posten