Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

donderdag 11 april 2019

De Schepper - Wijsheid


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief groots en wijs kind, Wijsheid is een groots goed en jij hebt daar in Uniekheid een mooie spreuk over: ‘Wijsheid komt met de jaren’.

Wijsheid ontstaat uit Ervaringen die jou een keuze of meerdere Keuzes hebben laten zien.

Waaruit je Gekozen hebt en opnieuw weer een Ervaring Schiep enzovoorts, net zo vaak, tot jij zeker wist, welke Ervaring de juiste was, omdat je de Boodschap die het in zich droeg, had begrepen.

En als je dat plaatst in de tijd van de illusie, kan dat vele jaren of zelfs vele levens duren. Maar er Bestaat geen tijd in de Eeuwigheid, waar jouw Wijsheid zich bevindt.

De tijd is jou door Mij gegeven als afscheidingservaring en tegenstellingen ervaren.

Zodat jouw Herinnering terug kon keren in elk Moment dat jij een Ervaring als Boodschap Her- en Erkende.

Mijn Plan, wat ook jouw Plan is, is Geniaal. Ik Herschep Mij tot in Alle Eeuwigheid en jij dus ook.

Ik om me Zelf in Mijn Scheppingen te kunnen Kennen en jij om je Zelf te Herscheppen naar de Herinnering dat jij Liefde Bent, omdat er niets anders Bestaat.

Het is als het Ware, een zijweg Terugkerend naar de Onvoorwaardelijke Liefde die jij bent.

Want jouw Wijsheid is nooit weg geweest, je was en Bent het (soms) nog vergeten.

En dit geldt voor Alle Aspecten van de Onvoorwaardelijke Liefde. Je bent ze eenvoudigweg vergeten.

En door de vergetelheid ben jij meer Waarheid toe gaan staan aan overleven en bent daar volledig in gezakt.

Een nachtmerrie die jij voor waar hebt aangenomen en nog (vaak) voor waarheid aanneemt.
Maar er Bestaat maar Een Waarheid en dat is dat jij Liefde Bent, van binnen in je Hart Centrum, waarvandaan, jij in Eenheid de illusie laat verdwijnen.

Omdat Liefde altijd sterker is dan de sterkste illusie.

Jij Bent een geweldige Meester met de Mooiste Boodschap die je maar kunt afleveren vanuit je Hart.

Ik Ben Liefde, kom maar naar mij en je zult het Ervaren. Zet je Hart open en ga naar Binnen waar op je gewacht wordt voor Eeuwig, je Thuis.

De Schepper van Al Wast Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten