Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

maandag 8 april 2019

De Schepper - Alles Ben Jij


 Lieve ogen die dit lezen,

Mijn allerliefst en meest Dierbaar kind, het is niet gemakkelijk voor jou om te Accepteren dat Onvoorwaardelijke Liefde het enige is dat Echt Bestaat.

Maar er is geen ontkomen aan dat het de Waarheid is, altijd geweest is en tot in Eeuwigheid zal Blijven. Er Bestaat niets anders.

En toch, als jij dit leest, dringt het Besef van deze uitspraak niet goed tot je door. Het blijft voor jou een uitspraak die ergens in de toekomst wel eens Waarheid zou kunnen Zijn.

Maar, mijn lief kind, het is al Waarheid.

Het kan ook niet anders, want Alles is Geboren uit de Energie van Onvoorwaardelijke Liefde. En Alles is door Mij Geschapen om Mijn Zelf in te Zien. Het Is wat Ik Ben en dat vervuld Mij met een enorme Vreugde.

Ook jij in Eenheid Bent Geschapen uit de Energie van Liefde die Ik Ben en daarom Ben jij Begiftigd met deze Energie In en Door Alles.

Het is jouw Kern in Eenheid en Uniekheid, net als Alles wat door Mij in Uniekheid Geschapen is.

Want Ik kan alleen en uitsluitend Onvoorwaardelijke Liefde Scheppen, omdat het Is wat Ik Ben en jij dus ook.

En Alles wat in verschillende vormen, groottes enzovoorts komt, komt voort uit Onvoorwaardelijke Liefde en Alle Schepping draagt Mijn Liefde in zich en is Mij even Dierbaar en schenkt Mij evenveel Vreugde, want het is en blijft een Uitbreiding van Mijn Schepping van Mijn Zelf tot in Alle Eeuwigheid.

Hoe zou jij dan iets anders kunnen Zijn, want er is niets anders.

Alles wat jij als anders dan Liefdevol Ervaart, ontstaat uit een gedachte die jij hebt, vanuit oordeel, of een mening die meestal ook een oordeel inhoudt.

Jouw Denkgeest, die een deeltje van jou Is, wordt door jou aangestuurd en onderwezen in oordeel, discussie, gelijk willen hebben enzovoorts.

Jij Bent de verantwoordelijke voor jouw gedachten in jouw Denkgeest en niets en niemand anders. En Schept daarmee tegenstellingen en afgescheidenheid.

En dan ga Ik nog een stapje verder lief kind. Jij hebt afgescheidenheid en tegenstellingen nodig.

Simpelweg om jouw, via de Keuzevrijheid die je van Mij hebt meegekregen, Terug te laten Keren naar de Herinnering dat jij Onvoorwaardelijke Liefde Bent.

Ik heb jou het Volste Vertrouwen gegeven deze Terugkeer te Volbrengen, in de Wetenschap DAT jij het zult en kunt Volbrengen.

En jij Bent Nu bij het Punt terecht gekomen, waar je mag en kunt en zult gaan Begrijpen dat Los Laten niet betekent afwijzen, maar als Geheel Omarmen, Koesteren en Liefhebben, met Alles wat erbij hoort.

De afscheiding die op jouw Uniekheid was afgestemd en dat nog is. De tegenstellingen die jouw op jouw Reis hebben Geleerd voor de Waarheid te Kiezen en jouw Ziel die jouw hierin altijd heeft Bijgestaan.

Leuk of niet leuk, fijn of niet fijn, akelig of mooi. Allemaal oordelen die jij eraan gegeven hebt, maar niet terecht.

Want wat je ook ‘uitgevreten’ hebt, zoals jij dat graag noemt, alle mooie Rollen die je gespeeld hebt, hebben je Gebracht bij de Hoofdrol die bij jouw Uniekheid hoort en de Uiteindelijke Onvoorwaardelijke Liefde die jij Bent in elk Nu Moment.

Omarm Alles, heb Alles Lief, Koester Alles en Besef dat het Nu Alles Bevat en er geen verleden Bestaat, zoals jij ervan gemaakt hebt.

Maar alleen een Herschapen Nieuwe jij, die Echt Bestaat, voor Eeuwig.

Ik heb je Lief, lief kind.

De Schepper van Al Wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten