Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

vrijdag 22 maart 2019

De Schepper - Keuzevrijheid


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en heel Kostbaar kind, jij ‘denkt’ nog vaak dat iets jou overkomt. Maar dat is een droom, waaruit jij mag Ontwaken.

Er gebeurt niets in jouw Leven, wat jij Zelf met jouw Energie van gedachten, werkelijkheid hebt gemaakt.

Enerzijds om een Ervaring te krijgen die maakt dat je meer Wijsheid en Inzicht krijgt, anderzijds om de Keuze die je hebt gemaakt, voorafgaand aan de Ervaring, te Zien en te Begrijpen.

En natuurlijk is dit voor jou en alle Unieke Medereizigers een Reis die is aangepast aan jouw Uniekheid en wat jij wenst te Ervaren/Leren.

Maar heel vaak is het nog zo, dat Keuzevrijheid onbewust toegepast wordt, waardoor het gevoel ontstaat, dat het jou overkomt.

Maar niets is minder waar. De Waarheid is, dat jij in elk Nu Moment jouw Mogelijkheden voor Groei en Vooruitgang Schept of de onbewuste keuze maakt, te blijven zitten waar je zit, zodat wat je al Geschept hebt in een andere Vorm opnieuw te Scheppen.

Geen goed of fout, geen zonde geen hel, geen afrekening en zeker niet van Mij, want Ik Ben Liefde en Liefde kan niet veroordelen of afwijzen of angst zaaien.

Dat is je eigen Geschapen angst en de daaruit voortvloeiende emoties, die jou in de greep houden.

Ik vraag dit Zeker niet van je, maar wens je Alle Geluk, Wijsheid en Inzicht enzovoorts toe, die jij nodig hebt, om jouw Zelf te gaan Herinneren en te Herscheppen.

Dus, alle beren op de weg, zijn de verzinsels van je ‘denken’ en vaak, omdat je deze gedachte niet prettig vindt, wordt dan met het vingertje gewezen naar Mij.

En dat is nou Mijn Naam, Mijn Zijn, onterecht gebruiken. En dat is pure indoctrinatie van instituten, als de kerken, maar ook individuele mensen, die uit zijn op pure macht en overheersing.

En wat is er dan gemakkelijker dan Mij neer te zetten als een woedende, oordelende God, die hel en verdoemenis brengt voor degene die niet naar Hem luisteren en Zijn Wetten opvolgen.
Maar Ik Zeg je Nu, dat dit onmogelijk is, want Hoe zou Ik Onvoorwaardelijke Liefde kunnen Zijn, als Ik inbreuk ging maken op Jouw Keuzevrijheid, die jij nodig hebt om Terug te Keren bij de Herinnering dat jij Liefde Bent.

Dat is Mijn Doel, maar jij Bent en Blijft degene die Alles Schept in jouw Leven met je Gedachten, Woorden en Daden om je de weg naar Huis terug te Herinneren lief kind.

Deze Keuzevrijheid is jou door Mij Gegeven, om je te Helpen.

En Mijn Plan voor jou in Eenheid kan hierin niet falen, en jij ook niet, want dat is Evolutie.

De Schepper van Al wat Is

2 opmerkingen:

  1. Ik zie mijn Broeder Jezus als onvoorwaardelijke Liefde zo ook zijn Almachtige Vader God.!
    Ik ben bezig me te ontwikkelen en heb de nodige averij wel gehad, dat schuif ik niet af naar het Geloof ik ken mijn Ego maar al te goed, de Illusie is dat de meeste mensen denken dat alles vanzelf gaat, (dat is niet zo )

    Je krijgt van bepaalde mensen soms aansporingen dan rolt de trein vanzelf verder.!

    Ik hou veel van u, en daarin voel ik me ook geborgen, wilt u mij de kracht geven om door te gaan met dat waarmee ik bezig ben.!

    Om alles in rechtte sporen te leiden.

    Met dank en in Liefde een Broeder van jezus.!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zonder meer schat, ik stuur je al mijn Liefde, Licht en Kracht en je mag elke beslissing die je neemt, zien als een uitdaging te Kiezen voor dat, wat jouw de Allerbeste jij maakt.

    BeantwoordenVerwijderen