Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

dinsdag 19 maart 2019

De Schepper - Her-Scheppen


 Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief kind, heel vaak is wat jij zegt, niet wat jij doet. Of wat jij ‘denkt’ is niet wat jij zegt. Of wat jij voelt is niet wat jij laat zien en weten.

Alles en dat weet jij, begint met een gedachte, daaruit ontstaat een gevoel en dan ga je naar dit gevoel handelen, wat een reactie veroorzaakt, waarop jij dan weer reageert.

Keer op keer, krijg jij in jouw Leven met deze volgorde te maken en keer op keer, ben je weer verbaast, hoe het werkt.

En dan ben je snel en kortstondig vergeten hoe het werkt.

Ik schep voor Eeuwig in Onvoorwaardelijke Liefde, omdat ik deze Energie van Liefde Ben. Zo heb Ik jou Geschapen, omdat ik een beeld nodig had om Mij Zelf te Herkennen.

Ik Herken Mij Zelf in Alles wat Ik Geschapen heb en nog zal Scheppen, maar jij Bent de Kroon op Mijn Scheppingswerk, die ik Mijn Scheppingskracht heb Geschonken en Alles wat ik Vertegenwoordig in de Liefde die Ik Ben.

Dit Alles Ben jij, want Alles wat Ik Ben, Ben jij ook. Dat is in Waarheid de Eenheid die Ons Eeuwig verbindt.

Ook jij hebt het nodig je Zelf te Herinneren en van daaruit te Herscheppen naar de Liefde die jij Bent.

Alles is in de Kern Liefde, elke zandkorrel, elke microbe elke Olifant, werkelijk Alles is vanuit Pure Energie van Liefde Geschapen.

Maar doordat jij van mij de Keuzevrijheid hebt gekregen die Ik ook heb, kun jij de Keus maken voor zwart, zowel als voor wit, voor Donker, zowel als Licht enzovoorts.

Want alleen door het tegendeel van wat jij bent te ervaren, kun jij de Keus maken de Energie van Liefde te Herinneren, die is wat jij Bent.

Dat is de illusie, de wereld van tegenstellingen die ontstaan is voor jou, om te Kiezen door tegenstellingen te ervaren, door uiteindelijk steeds meer je Zelf te gaan Herinneren en dus Herscheppen vanuit Herinnering, van wie jij Bent voor Eeuwig. Onvoorwaardelijke Liefde.

En dat is wat jij doet met de Scheppingskracht die je hebt, net als Ik.

De Schepper van Al Wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten