Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

woensdag 13 maart 2019

De Schepper - Eeuwige Waarheid


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief kind, door jou, als spiegel naar Mij gekeerd, kan Ik Mijzelf herkennen, Zien.

In het Allereerste Begin was niets en dat kwam doordat in het niets uitsluitend de Energie van Liefde Bestond.

Maar het niets, had niets om Zichzelf te kennen.

Maar de Energie van Liefde kan niet anders dan zich Uitbreidden en zo Schiep deze Energie het Licht vanuit de Liefde.

En ziehier, het niets werd iets, Geschapen vanuit de Energie van Licht en Liefde. En de Uitbreidding Schiep een Enorme Vreugde want het Herkende Zichzelf vanuit het niets, Nu in het iets.

En zo werd het Licht vanuit de Liefde Geschapen en er was Licht in volle Vreugde en dit Licht had de Energie van Liefde als Herkenning in zich.

En zo Breidde de Liefde zich uit tot Licht. En Alles waarnaar het zich Uitbreidde was in de Kern de Energie van Liefde. Waardoor de Liefde Zichzelf steeds meer en beter Herkende.

En de Uitbreiding ging verder en als Kroon op al het Geschapene, schiep de Energie van Liefde Zichzelf door jou in Licht en Liefde en Eenheid.

En in de Spiegel van Eenheid was en is en zal tot in Eeuwigheid de Uitbreiding vanuit de Energie van Liefde doorgaan.

De Keus voor Uitbreiding zonder de Energie van Liefde, kan nooit tot een mogelijkheid behoren en heeft dit ook nooit gedaan.

Maar de Keus is door jou in Eenheid genomen en door de Energie van Liefde aangevuld met de Keuzevrijheid, die zou maken dat jij in Eenheid zou Terug Keren naar de Herinnering en de Vereniging met de Energie van Licht en Liefde.

Door de Ervaring van donker, kon je Kiezen voor het Licht. Door de tegenstellingen in de ontkenning van het Licht en de Liefde, werd deze weer Herinnert en uiteindelijk Verenigd.

Door jou in Eenheid Herken Ik Mijzelf.

Door jouw Her- en Erkenning van Mijn Bestaan Ken jij Jezelf. Stukje bij beetje wordt de Spiegel van de Herinnering Geheeld.

Door Mij te Kennen, Ken jij je Zelf. Door van Mij te houden, Houd jij van Je Zelf.

Door op Mij te Vertrouwen, Vertrouw jij op je Zelf. Door Mij te Omarmen, Omarm jij je Zelf. Door Mij te Koesteren, Koester jij je Zelf, dit is Eenheid en Eeuwige Waarheid.

De Schepper van Al Wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten