Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zondag 21 oktober 2018

De Schepper - Wijsheid en Inzicht


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief bijzonder kind, het is Mij duidelijk dat jij in Eenheid heel hard aan het ‘vechten’ bent tegen 'gedachten' die je ‘denkt', niet te mogen hebben.

Maar jij mag in Uniekheid Weten dat daardoor nog meer van dergelijke 'gedachten' ontstaan.

En daardoor word je ‘weerstand’ in Uniekheid steeds groter en ontstaat de 'angst'. En het wordt een vicieuze cirkel, waardoor je Energie steeds in een lagere Frequentie geraakt.

Jij weet dat ‘gedachten uit de illusie’ in Uniekheid onder anderen ‘angst creëren’. En jouw 'angst’ dat de ‘doem scenario’s’ die jij vaak in je 'gedachten' hebt, dus waarheid worden.

Ach, mijn lief Dierbaar kind, je bent aan het ontdekken en tegelijkertijd komen er allerlei 'oude dingen' uit de Diepten van je Celletjes naar Boven, waaraan ook 'gedachten' ten grondslag liggen.

En dat schept verwarring, want in ‘veel gevallen’ gaat het om een 'herhaling van oude gedachten'.

Of het is een heel oud 'overlevingsmechanisme', wat je niet meer ‘herkent’ omdat het uit een tijd in de illusie stamt, die jij je niet meer herinnert.

Als deze ‘doem gedachten’ zich aandienen, zeg dan luid en duidelijk ‘néé, ik ben niet mijn ‘gedachten’!

En ga naar je Hart Centrum en Voel of deze 'gedachte' reëel is en vraag het aan Ons als je twijfelt en je zult het antwoord Weten.

Geef je duidelijke Bereidheid, op eigen Unieke Wijze, aan Ons en vraag Ons om Hulp dit te laten Gaan, als ‘liefdeloze gedachte’ die je weer opneemt in de Liefde die je Bent, als het Getransmuteerd is naar het Goddelijke.

En je bent weer een stukje Wijzer geworden en dat is hiervan de Bedoeling.

Het gaat om jou Bereidheid om te Accepteren en te Bevragen en dan het Antwoord te Weten in je Hart.

'Angst' is van de illusie en hoef je niet te aanvaarden en er ook niet aan toe te geven. Het is niet wat jij Bent en hoort niet bij je!

Kom naar de stilte in je Hart Centrum en geef het op eigen Unieke manier aan Ons!

En Wij Helpen je om Alles wat niet meer bij je past te laten Gaan. Het zal Getransmuteerd bij je terug komen als de tijd daar rijp voor is.

De Schepper van Al wat Is

4 opmerkingen:

  1. Lieve Martha, ik dank je wederom voor de prachtige boodschap 💜

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Martha waarom voel ik mij zo ongelukkig mijn man islam heel negatief zwaar ziek zie het soms niet meer zitten. Bedankt lievetd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieverd, het spijt me voor je dat jij je zo voelt schat. Maar ik denk dat jij Keuzes voor je Zelf hebt te maken, want het is jouw Pad en dat ken ik niet. Alleen jij kunt luisteren, naar wat jouw Hart je verteld. Jouw man heeft zijn eigen pad en daar ben jij niet verantwoordelijk voor. Luister naar je Hart, want die weet de weg die voor jou goed voelt. Ik wens je veel Liefde, Licht, Kracht en Wijsheid lieverd In Licht en Liefde, martha

      Verwijderen