Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zondag 29 juli 2018

De Schepper - ScheppingsEnergie


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn innig geliefd kind, Ik ben de Scheppingsenergie en Mijn Scheppen gaat door tot in Eeuwigheid.

Ik heb jou Geschapen naar Mijn Voorbeeld, om Mezelf te kunnen Herkennen in jou. En jij kunt je Zelf Herkennen in Mij.

Jij bent met Mij samen de ScheppingsEnergie, want alles ís Liefdesenergie en jij bent Alles en Alles is in jou.

Jij hebt van Mij alle Gereedschap meegekregen om te Scheppen en bent derhalve een Mede Schepper voor het Nieuwe Paradijs op Moeder Aarde.

Waarom? Omdat jij de illusie ontgroeid bent en derhalve niet meer iets kunt Scheppen dat tegen je gaat werken, zoals in de illusie. Alleen als je de illusie waarheid voor je laat zijn.

Jij Schept zoals Ik Schep en jouw Intentie om te Scheppen is zo Sterk, dat het niet anders kan zijn, dat deze Bewaarheid word.

Want je ScheppingsEnergie zit in het Licht en de Liefde van je Hart, jouw Hart Centrum Verbind jou met de Eeuwigheid, dus ben je een Mede Schepper voor Eeuwig.

Jij zou niet anders kunnen, want je Luistert uitsluitend naar de Onvoorwaardelijke Goddelijke Liefde van je Hart.

Jij Gelooft en Vertrouwd in elk moment, dat al jouw gedachten, gevoelens, woorden en daden op elkaar afgestemd zijn. Ten dienste van de Ontwaking.

Jij Gelooft en Vertrouwd, dat je volledig in staat bent alles aan te kunnen wat deze taak, waarvoor je op Moeder Aarde bent, betreft. Jij bent hier volledig voor uitgerust en jouw Uniekheid in Eenheid kan hierin niet gemist worden.

Jij Gelooft en Vertrouwd, dat jouw Liefde vanuit het Licht, Wonderen verricht, voor de Ontwaking van het Grote Geheel en al wat Leeft op Moeder Aarde.

Jouw Geloof en Vertrouwen zijn de Gereedschappen die maken, dat er steeds meer Harten zich zullen Openen voor de Onvoorwaardelijke Goddelijke Liefde die ze Zijn. Er zullen steeds meer ondergrondse activiteiten aan Het Licht komen, door het Licht dat jij in Uniekheid en Eenheid Verspreid.

Jij wordt door Ons in het Licht op Handen gedragen. Jij bent in elk moment, voor Eeuwig Mijn geliefde kind.

De Schepper van Al wat is

1 opmerking: