Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

maandag 9 juli 2018

De Schepper - Onze Energie

 

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en Bijzonder kind, op Moeder Aarde wordt in vele talen, verschillende bewoordingen gebruikt, die verwijzen naar hetzelfde.

Als voorbeeld neem Ik hier Mijn Energie. God – Allah – Mohamed – Krishna – Al Wat Is – en zo kun je door gaan. Voor Mij is dit niet van belang, want Mijn Energie is wat Ik Ben.

Maar voor jou is het erg verwarrend en vaak een reden om iets af te wijzen, of te tolereren, of te beoordelen. Want vaak ‘denk’ jij dat jouw benaming voor Mijn Energie de juiste is.

Maar je vergeet, behalve dat deze ‘gedachte’ uit de illusie stamt, dat de benaming met jouw Hart resoneert en je een goed gevoel geeft.

En dat heeft te maken met jouw Uniekheid. En welk contract jij hebt, wat aangeeft in welk land je woont en in welke leefomstandigheden, onder anderen.

Maar dat jij dan gaat vinden, dat alle andere benamingen voor Mij, waar dan ook, niet juist zijn, dat is geen Waarheid.

Als Mijn Naam voor Onvoorwaardelijke Liefde staat, dan is dat Waar.

Als er dan, door mensen bedachte verdraaiingen en uitleg aan gegeven wordt, dan is dat geen Waarheid.

Maar dan is het niet aan jou, daarover een oordeel te hebben. Het zet je in de illusie, want daar komt het oordeel vandaan, niet bij Mij.

Ik ken geen oordeel, uitsluitend Onvoorwaardelijke Liefde, waaruit jij Geschapen bent. Ook jij bent dus Onvoorwaardelijke Liefde en wordt niet door Mij veroordeelt, omdat jij oordeelt enzovoorts.

Ik weet, dat jij bezig bent je te Herinneren, waar je Thuis is, in je Hart. En dat is het enige wat voor mij telt. Jij woont in je Hart en daardoor gaat je Licht steeds mooier en duidelijker branden en Stralen over en door Moeder Aarde.

Samen met alle deeltjes van jou, die ook in hun Hart verblijven en wiens Energie ook de Mijne is. Het is een enorme Stralende Bol van Licht en Liefde, waar Moeder Aarde en al haar Leven in elk moment, in wordt gebaad.

Eer je Goddelijkheid, dan Eer je Mijn Energie, die jij ook bent, in elk moment.

De Schepper van Al Wat Is

1 opmerking: