Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

dinsdag 3 juli 2018

De Schepper - Mijn Evenbeeld


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en Gezegend kind, wat is het een Zegening Voor Mij dat jij er bent.

Door jou kan Ik altijd me Zelf Herkennen, want jij bent Mijn Evenbeeld. Hoe Bijzonder is dat en al ben jij (nog) steeds een beetje in de war en heb jij je Herinnering (nog) niet volledig terug, jij bent Mijn Alles.

Jij bent Mijn Zegening en daardoor word je Zelf voortdurend Gezegend. En al Herken jij het (nog) niet altijd, deze Zegeningen, dat wil niet zeggen dat het geen Waarheid is.

Als jij een illusie ervaring hebt, die heel verdrietig voor jou is, dan zul jij de Zegening niet direct Herkennen. Maar naar gelang jij je Zelf toestaat om de Wijsheid uit de Ervaring te halen, zul je de Zegening ook Herkennen.

Niets gebeurt zonder een Reden in je Leven. Niets gebeurt om jou eens even lekker te pakken te nemen, zoals jij dat graag noemt. Alles, maar dan ook werkelijk alles, gaat volgens Mijn Plan, wat ook jouw Plan is. Op maat gesneden voor jouw Uniekheid.

Voor Mij Bestaat alleen Onvoorwaardelijke Liefde en dus voor jou ook. Ik BEN Onvoorwaardelijke Liefde, dus jij ook.

Mijn Liefde voor jou, als Mijn Geschapene kent geen Grenzen. Er is helemaal niets wat Mijn Hartslag ontbeert, helemaal niets en jouw Hartslag loopt gelijk met de Mijne.

En als jij dat (nog) niet zo Ervaart, komt dat omdat jou ‘illusie denken’ jouw (nog) stevig in de greep heeft.

En jij weet, dat jij van Mij je Keuzevrijheid hebt meegekregen als een Blijk van Vertrouwen in jouw Scheppingskracht. Je mag het helemaal op eigen Unieke Wijze gebruiken, maar als een Keuze niet bevalt, Kies dan anders, die Vrijheid heb je.

In plaats van ach en wee te roepen en je te concentreren op je vergissing, Kies gewoon anders en ga verder. Anders krijg je Herhalingen en dat verdien je niet.

Jij bent de enige verantwoordelijke voor jouw Keuzes, dus laat ze niet voor je nemen. Jij zorgt voor Verandering en niet iemand ‘anders’.

Er is geen ‘ander’ dan alleen in je ‘denken’. Jij bent Uniek en al je deeltjes en medereizigers ook en niets en niemand kan gemist worden in dit Grootse Plan van Ons.

Mijn Liefde voor jou is Oneindig, dus jou Liefde voor Mij ook.

De Schepper van Al Wat Is





Geen opmerkingen:

Een reactie posten