Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

donderdag 5 juli 2018

De Schepper - Ik word Ons


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lieve Wonderlijke Schepping, tot Nu heb Ik meegedaan met het Ik gebeuren. Maar bij Mij bestaat geen Ik, maar Ons in Uniekheid en Eenheid voor Eeuwig. ‘Ik’ is uiteindelijk van de illusie en geeft het ego weer.

Maar om je uit te drukken, zolang jij op Moeder Aarde vertoeft, heb je het ik nodig. Maar wanneer het genoemd wordt vanuit je Hart, Alles wat je doet, dan is het Ons. Als je het IK voor je laat werken heb jij je ‘ego’ niet meer nodig.

Dus het gaat om de Intentie en het zekere Weten dat Eenheid in Uniekheid in en door Alles gaat. En op dat punt ben jij gekomen, of zul je al snel komen, als jij voortdurend in je Hart woont en het Leven Beleefd.

Mijn Schepping wordt Onze Schepping, hoewel jij je Zelf niet Geschapen hebt, omdat Mijn Energie er eerder was, blijft alle Geschapene “Onze” Schepping.

Energie die Wij Zijn is Onvoorwaardelijke Liefde, omdat er niets anders Bestaat. De taal, welke dan ook, is niet toereikend om Onvoorwaardelijke Liefde aan te geven, vandaar de hoeveelheid benamingen.

Ons kan, mede daarom, ook Wij zijn en daarbij is Alles, dus ook jij, ingesloten.
Alles in het Licht en de Liefde van jouw Hartcentrum, behoort bij het Licht dat jij, in je Uniekheid bent.

Jij bent je eigen Licht en Liefde, je eigen Meester en Engel en Alles wat de Onvoorwaardelijke Liefde met zich mee brengt.

Onvoorwaardelijke Liefde is een Ervaring die Eeuwigdurend en Eindeloos is.
Zij heeft geen Begin en geen Einde en Alles is erin besloten.

Jij bent al in het Licht, maar was dit vergeten. Je bent nooit bij Ons weggeweest, je was het alleen maar vergeten.

Die Herinnering begint Nu bij jou te dagen en daarom zal het illusie-ikje verdwijnen en is je Gevoel uitsluitend Alles omvattend. Niet in woorden uit te drukken en hoe je het ook probeert, de taal zal altijd tekortschieten.

Vandaar de voortdurende herinnering aan het Uitstralen van het Licht en de Liefde over en door Moeder Aarde en al haar Leven. Woorden schieten hier tekort.

Daarom is het Leven als een Viering te Ervaren. In de Oneindigheid van het Leven is Alles Volmaakt, Heel en Compleet.

Eer jouw Onvoorwaardelijke Liefde, dan Eer jij je Zelf en Al het Leven dat uit Ons is voortgekomen.

De Schepper van Al Wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten