Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

dinsdag 17 juli 2018

De Schepper - Een regen van Compassie


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en Wijs Goddelijk kind, Mijn kind en wat ben Ik Blij dat ik door jou Mijzelf mag Kennen.

En wat ben Ik Blij dat jouw Herinnering aan jouw Onvoorwaardelijke Hartliefde, Onlosmakelijke Verbinding met Mij terug is, en jij ervoor Kiest vanuit je Hart het Leven te Beleven.

Dat geeft jou het Onvoorwaardelijke Goddelijke Pakket van Liefde in al haar Facetten in Herinnering. En bij dat Pakket zit Kracht en Compassie en nog veel meer.

Maar in dit Nu is de Kracht vanuit de Onvoorwaardelijke Goddelijke Liefde, die jij Bent, samen met Compassie, het meest belangrijk.

Jouw medereizigers, wiens Hart (nog) gesloten is en waar ze onbewust voor kiezen, hebben hun diep brandende Liefdesvlammetje ook van Mij meegekregen.

Maar zij zijn (nog) niet in staat dit Lichtje zelf toe te laten om te Ontvlammen.
Er bestaat een diep verzet in ze, die ze vertalen als Macht, maar gevoed wordt door angst en dus zwakte weergeeft.

Deze medereizigers hebben jou nodig om hun Liefdesvlammetje te doen ontvlammen. Zij zullen zich hevig verzetten, want zij ‘denken’ dat Macht ze in het zadel houdt van hun ‘denkbeeldige’ paard.

Maar jouw Unieke Onvoorwaardelijke Goddelijke Liefde is, in Eenheid vele malen, miljoenen keer zelfs, Krachtiger.

In elk Nu moment voegen zich miljoenen geopende Harten zich in Uniekheid bij de Eenheid van het Vredesleger.

De Kracht, gevuld met Compassie en Onvoorwaardelijke Goddelijke Liefde is immens en Onoverwinnelijk.

Er zal een immens verzet opstijgen, maar uiteindelijk zal de Onvoorwaardelijke Goddelijke Liefde het Liefdeslichtje in de Harten van jouw medereizigers bereiken en laten opvlammen.

Daar is geen ontkomen aan, want er Bestaat niets anders. Dat maakt dat er geen strijd hoeft te worden geleverd, want met het Vaandel van de Onvoorwaardelijke Goddelijke Liefde omhoog is de Zege een feit.

Vergeet hierbij de Liefde voor je Zelf en je eigen Uniekheid niet, want die draagt enorm bij aan het overwinnen van de illusie.

De Schepper van Al wat Is



2 opmerkingen: