Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zaterdag 7 juli 2018

De Schepper - Allesomvattende Waarheid


 Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief Gevoelig kind, jij weet dat Zorgen voor je Zelf en je Lichaam belangrijk is, omdat dit (nog) sterk afhankelijk is van de Keuzes die jij maakt.

Natuurlijk Zorg ik voor je en wordt er ook steeds herhaald, dat je daarop mag Vertrouwen. Maar je Leeft in een lichaam, hebt (nog) steeds je ‘denkgeest’, die vaak jouw Keuzes bepaalt. En je Leeft nog met de illusie om je heen, terwijl jij blijft Kiezen voor je Hart.

Je hebt Keuzevrijheid meegekregen van Mij, om je weg te vinden op je Pad. Voor deze Keuzes ben jij verantwoordelijk en je vergissen is menselijk. Maar als jij een Keus maakt die niet overeenkomt met Mijn VerzorgingsKeuze dan gaat jouw Keuzevrijheid voor.

Daar kom Ik niet aan, want het is jouw Keus geweest in Eenheid de Ervaring van afgescheidenheid aan te gaan. Daarom heb ik jou de Keuzevrijheid meegegeven.

Ik Wist, Weet en Vertrouw, dat jij Volledig zult Ontwaken. Ons Plan is daarop vastgesteld. En de Waarheid kan nooit ontkend worden, want ze is Eeuwig aanwezig in en door Alles.

Jij bent Mijn Spiegel, waarin Ik me Zelf kan Zien en wat ik Zie is Waarheid, want er is niets anders. Het is deel van de Onvoorwaardelijke Liefde, die in en door Alles Stroomt.

Kijk in de Spiegel en je Ziet Mij in Al Mijn Glorie en Onvoorwaardelijke Liefde.

Vind je het ‘moeilijk’ om dit te Aanvaarden als Waarheid, dan ben jij (nog) niet klaar met de illusie.

Daarom is Zelf Liefde, het meest Onbaatzuchtige wat jij Ons kunt geven voor Eeuwig.

De Schepper van Al Wat Is


Geen opmerkingen:

Een reactie posten