Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

woensdag 27 juni 2018

De Schepper - Centrum van Kracht


 Lieve ogen die dit lezen,

Mijn bijzonder dierbaar kind, het meest belangrijk voor jou is je Connectie met Mij en de Moeder, de Engelen en Aartsengelen, de Verrezen Meesters, alle Hogere Lichtwezens, je Gidsen, die je pad kennen en dicht bij je staan en je Hogere Zelf en je Ziel.

Genoeg voor jou om op je Pad uit te Kiezen, wat voor jou het fijnste voelt en met je Resoneert en dat kan alleen als je naar het Centrum van Kracht in je Hart gaat.

Hoe meer jij Leeft vanuit het Centrum van Kracht in je Hart, jouw Eeuwige Thuis, hoe minder invloed je 'denken' (is ego) vat op je heeft.

In het Centrum van Kracht in je Hart leven betekent, Vertrouwen en Geloven dat je een Kracht bezit die de gehele illusie te boven gaat. Die je Liefde vanuit het Licht, Versterkt en Vermeerdert.

Je geeft je over aan het Plan van de Schepper en laat je eigen plannen voor wat ze zijn.

In jouw Hart zit jouw Centrum van Kracht, jouw Midden, waar jou regelrechte Verbinding met Mijn Energie, die ook de jouwe is, zich bevindt.

Waar je altijd je Energie opnieuw kunt Opladen, Mij en de Moeder alles kunt vertellen, wat je maar bezighoud. Je angsten, je onzekerheden enzovoorts. Er wordt vol Liefde naar je geluisterd. En volgens Mijn Plan word je Geholpen. Altijd!!

Je plugt als het ware in en zet een koptelefoon op, waardoor je kunt horen, op jouw Unieke manier, wat er voor je klaarligt als Antwoord.

Want het Antwoord wist je al, je was het alleen vergeten. En als je Opgeladen bent, kun je de Liefde vanuit het Licht, met NOG meer vertrouwen laten Schijnen naar alle kanten.

Wetend dat jij Mij bent en Ik ben in jou, wij zijn EEN. Jouw Goddelijke deeltje is in jou en jij schenkt Mij de Vreugde van de Herkenning van Mijn Zijn.

Je Moeder geeft je voortdurend Energie, wat kan er nog mooier zijn. Er wordt Oneindig veel van je Gehouden.

De Schepper van Al wat Is

1 opmerking:

  1. Lieve Martha, dank je wel voor de hele mooie boodschap 💜 💛 💜

    BeantwoordenVerwijderen