Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zondag 15 april 2018

De Schepper - Vrijheid in Alles


 Lieve ogen die dit lezen,

Mijn dierbaar kind, als jij vind van je Zelf, dat je iets ‘moet’, geloof jij dan dat het van Mij komt?

En dan heb Ik het niet over een afspraak die je hebt na te komen, met deze en gene, maar over de gevoelens die te maken hebben met de Onvoorwaardelijke Liefde, die jij bent.

En over hoe jij in jouw Uniekheid, de weg aflegt, om de herinnering aan de Onvoorwaardelijke Liefde terug te herinneren. Helemaal in eigen tempo, met gebruikmaking van jouw eigen Unieke keuzes.

Jij mag je realiseren dat Ik het woordje ‘moeten’ niet ken en dus niet gebruik, omdat Ik jou dan je Keuzevrijheid zou afnemen.

Het woordje ‘moeten’ dat gebruikt wordt door jou, impliceert dat jij geen Keuze hebt en dat heb je juist wel, van Mij gekregen.

Het kan zijn, dat jij ‘denkt’ geen Keuze te hebben in een gegeven situatie. Maar Geloof Me, lief kind, juist dan wordt je een enorme kans aangeboden om sterker te worden. De Keuze is er altijd: ‘Hoe ga je met de gegeven situatie om’.

Het woordje ‘moeten’ in de gegeven situatie gebruiken, zou jou die Keuze verdoezelen en je in de illusie terugwerpen. In het ‘overleven’ en dat verdien je niet.

Er bestaat in en door alles, uitsluitend Onvoorwaardelijke Liefde. En dat het woordje ‘moeten’, impliceert dat jij niet een andere Keuze mag maken, is onwaar.

Jij hebt de Keuzevrijheid gekregen in Eenheid en Uniekheid om te Kiezen, voor dat wat voor jou, vanuit jouw Hart, het beste voelt. En dat mag. En niemand kan beter weten dan jij, wat voor jou goed voelt.

Voelt het een week later ‘anders, dan Kies je anders, opnieuw. Dat is Keuzevrijheid, die Ik jou nooit kan en zal afnemen.

Ik heb een Plan, waarin Keuzevrijheid Centraal staat, omdat Ik Vertrouw op Mijn Kinderen, dat zij de Keuze zullen maken die de Herinnering aan Mij in Eenheid terugbrengt.

Jij mag begrijpen, dat alles, wat met illusie en overleving te maken heeft, niets
te maken hebben, met de Keuzes vanuit het Licht en de Liefde van je Hart.

De Schepper van Al wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten