Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

woensdag 11 april 2018

De Schepper - Mijn Wil geschiede


 Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en Krachtig kind, als Ik zeg: ‘Mijn Wil geschiede’, bedoel ik en de huidige taal: ‘Mijn Plan is voor jou Hoogste Goed en grootste Vreugde, in Eenheid en Uniekheid’!

En dat is voor jou in Eenheid, niet gemakkelijk te bevatten en toch heel gemakkelijk om te volgen. Want als jij dit als Waarheid aanvaard, dan hoef jij niets meer te doen, behalve je Licht en Liefde vanuit je Hart laten schijnen over al wat Leeft. En de Intentie in elk moment vast te houden, dat jij Liefdevol bent en reageert, op alles wat zich voordoet in jouw Unieke Wereld.

Dan werk jij als Medeschepper mee, aan een nieuw Paradijs op Aarde, want wat jij doet voor je Zelf doe je voor al wat Leeft, en omgekeerd. Jouw Goddelijke deel is Onlosmakelijk met Mij verbonden in elk moment voor Eeuwig en de Eenheid en Uniekheid zitten vanzelf in de Goddelijkheid.

Niet gemakkelijk om te bevatten, maar dat hoeft ook (nog) niet, maar je kunt en mag er wel op Vertrouwen en erin Geloven, want leugens bestaan voor Mij niet. Het is een keuze die jij steeds opnieuw, door je Intentie, kunt nemen.

Hoe kan het dan zijn, dat hetgeen jij, volgens jou niet goed doorvoelen kunt, in twijfel getrokken wordt en jij er vraagtekens bij zet?

Wat ik aan Beloftes geef aan jou, zijn Waarheden die jij niet hoeft te bevragen of zelfs volledig hoeft te begrijpen. Mijn Plan is feilloos en er zal niets gebeuren, wat jij niet aan kunt.

Houd van Mij zoals Ik van jou houd! Vertrouw op Mij, zoals ik jou vertrouw.

Het nieuwe Paradijs op Aarde is er al, maar jij kunt het in Eenheid (nog) niet zien. Er zijn nog dingen in de illusie die hebben te verdwijnen en het enige wat daarvoor nodig is, is Onvoorwaardelijke Liefde.

Bestaande uit Vertrouwen, Geloof, Compassie en vooral Houden van je Zelf, Vertrouwen op je Zelf en Compassie voelen voor je Zelf.

De Schepper van Al Wat Is

2 opmerkingen:

  1. Dit vind ik echt heel interessant, maar ik heb al een heleboel geleerd wat heel nodig is in mijn leven, om te kunnen overleven en begrijpen waar het allemaal om draait om mijn taak te volbrengen! Ik leer elke dag weer erbij wat ik moet leren om steeds verder te kunnen door stromen naar de plek waar er op mij wordt gewacht totdat ik eindelijk zover ben gekomen om er te mogen belanden, dat heeft zijn tijd nodig, zo zij het eenmaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve schat, jij bent in elk moment op de juiste plek, bezig met de juiste activiteit en dus bezig, als dit alles uit Onvoorwaardelijke Liefde komt, Medeschepper te zijn voor de Nieuwe Aarde, Dikke knuf, Martha

    BeantwoordenVerwijderen