Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

woensdag 14 maart 2018

De Schepper - Vastberadenheid


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief dierbaar kind, wist jij dat vastberadenheid nodig is om in het Licht en de Liefde van je Hart te wonen?

En de vastberadenheid om daar te blijven en niets anders te accepteren, omdat je zeker weet dat je Thuishoort in het Licht en de Liefde van je Hart.

Jij bent een Helder en vastberaden Lichtwezen, die zich niet langer van de wijs laat brengen door de illusionaire wereld.

Er is alleen vaak (nog) het ‘denken’ dat maakt dat jij de illusie kracht geeft.

En de baas zijn over je ‘denken’ vergt consequentheid. Vastberadenheid die je steeds opnieuw laat zeggen: Tot zover en niet verder! Ik ben Onvoorwaardelijke Liefde en laat mij niet afbrengen van deze Zekerheid, ik ben de baas in mijn Leven en niet mijn ‘denken’!

Dat brengt vaak en veel herhaling, maar wat eens is aangeleerd in de illusie, kan nu weer afgeleerd worden, want in het Licht en de Liefde van je Hart ben jij jouw eigen stukje Goddelijkheid.

Roep, zo vaak je kunt, het ‘denken’ een halt toe en neem de leiding over je Leven in eigen hand. Het zal steeds gemakkelijker gaan.

Je zult er heel Blij van worden, want verantwoordelijkheid nemen betekend Vrij zijn. En Vrijheid geeft Vreugde.

Wie wil dat niet? En wat heb je te verliezen? Niets, je wint er alleen maar mee, dus doen! Het is uiteraard jouw keus.

Jij bent een Onvoorwaardelijk Liefdevol Mooi Lichtwezen en bent helemaal in staat je eigen Unieke weg te gaan. En er wordt Oneindig veel van je gehouden.

De Schepper van Al wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten