Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

donderdag 21 december 2017

De Schepper - Van min naar Plus

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en Dierbaar kind, jij bent Mijn Alles, mijn Enig Kind. Innig Geliefd en Gekoesterd. Zoals jij is er geen ander en toch ben jij EEN met Mij. Eenheid in Alles.

Toen jij als Jezus, jouw Broer in Eenheid op Aarde kwam, was de duisternis van de illusie in diepe vergetelheid begraven.

Jij kwam in deze horizontale tijdlijn in de toen heersende duisternis op de Aarde. Maar jouw Verbondenheid met Mij maakte dat jij je medereizigers vanuit deze Verbondenheid kon laten weten en laten zien en voelen, dat er niet alleen vergetelheid bestond, maar Onvoorwaardelijke Liefde als kern in Alles.

Het werd door enkelen aangenomen als een Geloof en een Weten, het Lichtje was ontstoken in het Hart. Maar de duisternis was erg zwaar om te doordringen. En velen werden boos en lieten hun afkeer blijken.

Maar door de Verbinding met de Liefde in jouw Hart en dus met Mij, kon jij niet wankelen. Jij bleef in Eenheid doorgaan met het verspreiden van de zaadjes van het Licht en de Liefde.

Er was geen houden aan en de Kring van Licht en Liefde groeide. Maar ook de ‘weerstand’ groeide.

Uiteindelijk ben jij teruggekomen bij Mij. Maar niet voordat jij de verticale lijn geïnstalleerd had, die het mogelijk maakte, het Constante midden van het Kruis te kunnen bezoeken en te gaan beseffen dat het een Keuze was, die men kon maken in elk moment.

Jij bent in Eenheid op Aarde geweest en hebt vanuit het Constante Midden van de horizontale en de verticale lijn geleefd, te midden van de duisternis. Om te laten zien, bij jouw terugkeer naar Mij, dat er altijd een keuze bestaat.

En je hebt in Eenheid het minnetje tot een plusje gemaakt. Er zijn heel veel verhalen gemaakt omtrent een kruisiging, maar het gaat uiteindelijk om de symboliek, wat het hele gebeuren vertellen wil namelijk, dat het Lichtje in ieders Hart, hoe ver verstopt ook, weer de Keuze kon maken om terug te keren naar het Licht en de Liefde van het Hart.

En als je dan kijkt, waar je nu in Uniekheid en Eenheid staat, dan heeft de Boodschap van het Heilige Plusje Voldaan en is nog steeds bezig te Voldoen.

Alles gaat samenvallen binnen de Uniekheid en Eenheid, van het Licht en de Liefde van het Hart en de horizontale lijn zal verdwijnen. Ze zal in Liefde worden opgenomen in de Waarheid dat alleen en uitsluitend Liefde bestaat voor Eeuwig.


De Schepper van Al Wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten