Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

woensdag 20 december 2017

De Schepper - Aannemen

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief dierbaar kind, de Overgave aan de Stroom van het Leven kan heel benauwend zijn, want dat betekent Vertrouwen op Mij, dus op je Zelf en dat is (nog) steeds niet je sterkste kant.

En dat is best begrijpelijk vanwege jouw ervaringen vanuit de illusie, die zeer diepgeworteld zijn. Maar je mag bedenken mijn lief kind, dat het een keuze blijft en kiezen verdrijft onzekerheid en ‘angst’. Mits je Kiest voor het Licht en de Liefde van je Hart.

Maak je een keuze, in een moment, die een volgend moment niet meer goed voelt, kies dan anders, want dat is immers de Vrijheid van Keuze en die heb jij altijd.

Je kunt nu bedenken, als je dit leest in het Licht en de Liefde van je Hart en er niet over gaat ‘denken’, dat je dus niets ‘fout’ kunt doen, omdat je altijd opnieuw kunt Kiezen.

Daar mag jij je bewust van worden en maakt het allemaal gemakkelijker voor jou, maar ook de verantwoordelijkheid vanuit herkenning, groter. Wat dan weer de Bereidheid weergeeft om te Groeien.

Als je iets herkent en erkend, en het vervolgens negeert, zal dat een Ervaring brengen, die jou terugbrengt naar herkenning en erkenning.

Dus weer bestaat er geen goed of fout, het is een continu Leerproces, waarin jij de Keuzes bepaalt om iets gemakkelijker te laten Stromen of tegen de Stroom in te zwemmen.

Vast willen houden aan controle betekent NIET, dat je Mij beledigt, want Ik kan niet beledigt of genegeerd worden, maar jij kunt wel je Zelf beledigen of negeren.

En dat doet pijn, je mag gaan herkennen en accepteren dat jij je Zelf deze pijn bezorgt en niet een medereiziger of een situatie buiten jou, of wat dan ook.

Ook daarin is verantwoording nemen heel belangrijk. Ik houd Onvoorwaardelijk van jou, wat jij ook besluit of doet, of niet doet, want Ik WEET waar jij vandaan komt en weet dat je maar een ‘gedachte’ bij Mij vandaan bent, ogenschijnlijk!

Want de Werkelijkheid kan niet veranderd worden nog genegeerd of verdraaid, ze Is wat ze Is voor Eeuwig en jij bent daar een deel van.

Je kunt er wel voor Kiezen, de Werkelijkheid te negeren, maar dat betekent niet, dat ze niet bestaat.

Jij bent en blijft en bent altijd geweest, Onvoorwaardelijke Liefde en dat Aanvaarden, Geloven en Aannemen is het enige dat jij hoeft te doen.


De Schepper van Al wat Is

2 opmerkingen: