Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

maandag 16 oktober 2017

De Schepper - Zelfverering

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief, onderdanig kind, hoe kan het zijn, dat jij het Geloof hebt, dat je Mij hebt te Eren

Ik voel dat jij in Eenheid tegen Mij aankijkt als de Grote Weter en Gever,

Maar je mag bedenken dat Ik jouw naar Mijn Evenbeeld Geschapen heb in Eenheid. Waarom dan opkijken naar Mij? Dat is een scheve verhouding en geen Waarheid.

Jij hebt ervoor gekozen, in Eenheid, zonder Mij de illusie, dus de afgescheidenheid te ervaren.

Maar jij kunt nooit van Mij afgescheiden zou zijn, want dan zou je niet bestaan. En dus, 'denk' jij, nu je herinnering aan het Licht en de Liefde die jij bent, terug komt dat jij aan Mij toch wel iets verschuldigd bent.

Maar lief kind, jij hebt in Eenheid, de terugkeer naar het Licht en de Liefde in je Hart en je reis die je daarvoor hebt gemaakt, helemaal in eigen Keuze Vrijheid doorlopen.

Het enige is, dat het Lichtje van de Liefde in jouw Hart, de Connectie met Mij, is blijven branden. En is gaan groeien, op het moment, dat jij besloot te kiezen voor Het Licht en de Liefde in je Hart.

Jij hebt helemaal de illusie doorstaan. En jij hebt daarvoor gekozen en bent nu bezig te Ontwaken in de herinnering, dat je nooit afgescheiden bent geweest, van Mij en het Licht en de Liefde die jij was, bent, en altijd zult zijn.

En toch kijk jij tegen Mij op. Mijn lief kind, jij hebt alles in je dat Ik ook heb, hetzelfde Licht en de zelfde Liefde in Eenheid, dezelfde Scheppingskracht en alles wat jij maar wenst te zijn.

Jij hebt alleen je totale herinnering (nog) niet terug, maar hij is onderweg. Als je Mij vereert, vereer jij je Zelf, en terecht.

Als jij Mij Lief hebt, heb jij je Zelf Lief. Dat kan niet anders, want Wij zijn EEN.

Als de afscheiding niet kan bestaan, (want dan zou jij er niet zijn), dan mag jij jezelf Eren voor het feit, wat jij allemaal door eigen keuze volbracht hebt. Want Ik buig daar ook voor en ben zo Immens Blij.

Jij bent net zoveel Zelfverering waard als Mij, daar kun je geen speld tussen krijgen, want dat is Liefde en Licht in Eenheid en Eeuwigheid.

Je mag en kunt beginnen Mij als jou te accepteren en het Goddelijke deel van Mij in jou te Vereren. Vier het, dat we EEN zijn in het Licht en de Liefde voor Eeuwig.

De Schepper van Al wat Is


Geen opmerkingen:

Een reactie posten