Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

woensdag 16 augustus 2017

De Schepper - Energie is alles dat er is

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn innig geliefd kind, jij bent alles, wat Ik ook ben. Dit is al vele malen door Mij geschreven. Mijn Energie is Liefde en vanuit deze Liefde heb Ik jouw Mijn Energie gegeven, met dezelfde Liefde in Eenheid voor Eeuwig.

Al het tussen liggende is aan verandering onderhevig, omdat het bestaat uit los zand. Zo ook de illusie, die zo veranderlijk is, dat ze uiteindelijk niet meer KAN veranderen, omdat ze verdwijnt in het niets, van waaruit ze gekomen is.

Jij bent het Universum, Omniversum, maar ook het kleinste subatoom, niet waarneembaar met het menselijk oog. Maar ook al is iets niet waarneembaar, daarom bestaat het nog wel, het is er zeer zeker wel.

En alles is gemaakt uit Mijn Energie en dus Liefde. Zelfs het kleinste zandkorreltje is ontstaan uit Liefde voor het Zijn, dat uitsluitend in Mij en dus ook in jou aanwezig is.

Dit alles is Oneindig en Eeuwig en daarin is jouw Uniekheid in Eenheid een Machtig en Krachtig deeltje.

Jij houd van jezelf en dat groeit en groeit en brengt je uiteindelijk, na het korte oponthoud in de illusie, terug bij wie je werkelijk bent, net als Ik, Onvoorwaardelijke Liefde in Eenheid voor Eeuwig.

Deze Evolutie gaat Eindeloos door en Eeuwig met jou en alles wat leeft in het Middelpunt. Onlosmakelijk met elkaar verbonden in Oneindige Vreugde.

Hoe meer jij van jezelf gaat houden, hoe groter het veld van Onvoorwaardelijke Liefde zich uitbreid in jou en dus ook in Mij en omgekeerd. En natuurlijk in Eenheid en Uniekheid.

Je lichaam is in het moment je huisje waarin jij woont, maar jij woont ook in je Lichtlichaam als Lichtwezen. Dus ook je lichaam is tijdelijk of niet, want de planeet Gaia is een vrije keuze planeet en jij mag kiezen, zolang jij op de Aarde woont.

Jij mag er ook voor kiezen in een Lichtlichaam verder te gaan en jouw leerprocessen die gaan met je mee, maar dan met Vreugde, Extase en alle andere manieren om jezelf te uiten en te laten zien in de Liefde die jij bent.

In een Oneindige werkelijkheid, waar je alles kunt zijn, wat je wenst te zijn. Alle mogelijkheden liggen voor je open. Waar alleen uitsluitend Liefde en Licht in Vrijheid beleeft worden tot in Eeuwigheid.


De Schepper van Al wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten