Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zaterdag 18 februari 2017

De Schepper - Diepe overtuigingen



Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief dierbaar kind, voedsel kan met deze sterk verhogende en sterk versnellende energieën tegen je gaan werken.

Het heeft alles te maken met waar jij in je uniekheid staat, waar je vandaan komt en wat je allemaal nog hebt te laten gaan en of je alles laat stromen of tegenwerkt, door tegen de stroom in te zwemmen.

Jij en al je deeltjes komen allerlei overtuigingen tegen in de versnelde energieën zoals, het is de leeftijd – ik verdien het niet – wat verbeeld ik me wel, ik ben heel erg fout geweest – ik ben het niet waard en ga zo maar door.

Hele diepe overtuigingen waarmee jij je vooruitgang boycot, als het ware. Daardoor gaat je lichaam zich ertegen verzetten en de zwakke plekken gaan opspelen.

En dit alles is voor ieder deeltje en voor jou anders in beleving. Je mag het allemaal laten stromen en laten gaan. Vol Liefde en Compassie voor jezelf.

Je bent niet je lichaam, maar je lichaam gaat aangeven welke overtuigingen en welk voedsel het niet meer kan gebruiken om alle energieën te integreren en weer zelfhelend te worden

En hoe meer jij daarin meestroomt, hoe soepeler het gaat. En ook dit is voor jou en al je deeltjes anders in uniekheid.

Luister naar het gevoel dat je lichaam aangeeft, praat met je lichaam en vraag: “Wat kan ik voor je doen, dat alles gemakkelijker word voor jou”?

Je lichaam zal het je vertellen! Dat mag je van Mij geloven. Melk zal voor jou en bepaalde deeltjes van jou niet meer verdragen worden.

Dit kan ook gaan gelden voor koolsoorten en ook voor uien. Neem zoveel mogelijk onbespoten groente en fruit, drink voldoende water en weinig kolzuurhoudende dranken en liever geen alcohol en gebruik geen sigaretten.

Wees lief voor je lichaam en eet minder en vaker kleine beetjes.
Het lichaam zal gaan aangeven waaraan het behoefte heeft, je mag leren daarop te vertrouwen.

Geef je lichaam de ruimte om alles aan energieën te integreren en laat alles stromen, zwem er niet tegenin dan weet je zeker, dat alles goed is in jouw wereld,

De Schepper van Al wat Is

3 opmerkingen:

  1. Geld dat ook voor relaties ? Overtuigingen en voedsel het niet meer kan gebruiken.
    Relatie stoppen is ni zo evident ...is een diepe overtuiging waarmee de vooruitgang word geboycot ..is waar.Ik geef al mijn zorgen af naar hierboven , en wie weet ...

    BeantwoordenVerwijderen