Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

dinsdag 4 mei 2021

Mijn Bloementuin,

Ik heb een prachtige Bloementuin, vol met Prachtige Papavers, Korenbloemen, heel veel soorten Rozen, Zonnebloemen en nog veel meer.

Deze Bloementuin is ontstaan vanuit Onvoorwaardelijke Liefde.

En deze Onvoorwaardelijke Liefde, die ik Ben, word met veel zorg en Liefde behandelt.

Mijn Bloemen hoeven geen water, zoals op de aarde het geval is, want de zorg van de Onvoorwaardelijke Liefde geeft water en voeding in Overvloed.

Deze Bloementuin is in mijn Centrum van Kracht, mijn Hartchakra, precies in het Midden. Daar woon ik namelijk, daar is mijn Heerlijke, Veilige Thuishaven waar voor Alles gezorgd wordt, ik mag Genieten in het midden van mijn Bloementuin op een heerlijk comfortabel zitje in de vorm van een Lotusbloem.

Het bijbehorende tafeltje is een prachtig gevormd Hart. En het enige wat er op het tafeltje ligt is een Boek, met de titel I AM.

Daarin kan ik prachtige Gebeden vinden die mij doen Beseffen, keer op keer, dat dit mijn Thuis is. Ik Ben mijn Goddelijk Zelf. En dit, waar ik woon en waar mijn Thuis is, IS ALLES, het Allesomvattende, Eeuwige, Oneindige. Ik hoef alleen maar te Zijn.

En toch groeit er vaak onkruid in mijn prachtige tuin. En als ik dan ga kijken zie ik dat het woekerplantjes zijn.

Met de naam verdriet – boosheid – ego – illusiepijn – oordeel – enzovoort, en dan Besef ik dat er van mij verwacht wordt dat ik dat onkruid met wortel en al verwijder.

En dan wend ik mij vol paniek tot mijn Goddelijk Zelf en vraag: ‘Wat moet ik doen, het blijft maar groeien’!

En een zachte fluistering zegt: ‘Ga even rustig zitten op jouw Lotusbloem en haal een paar keer diep adem. Dan zal ik je vertellen lieverd, waarvoor je mag Kiezen’.

In de eerste plaats Bestaat er geen ‘moeten’ maar alleen maar mogen en dat leidt tot een Keuze die jij mag maken.

‘Jij weet, dat in jouw Bloementuin de Bloemen groeien die Ontstaan en Geboren Zijn uit Pure Onvoorwaardelijke Liefde. Dat is ook de voeding die deze Prachtige Bloementuin in stand houdt en laat Floreren’.

En dat Is dankzij jouw Volledige Overgave aan de Onvoorwaardelijke Liefde die jij Bent en de Er- en Herkenning dat dit de Eeuwige Waarheid is’.

‘Jij Bent jouw Goddelijke Zelf en keert terug naar het Pure Zijn in Eenheid’.

‘Maar jij Bent (nog steeds) opgesplitst in Deeltjes wiens Bloementuinen overwoekerd zijn door onkruid en aangezien Eenheid betekent dat Alle Deeltjes deel uitmaken van die Eenheid, ben jij vaak met jouw Bewustzijn op de Aarde om daar de Onvoorwaardelijke Liefde te Zijn’!

En met jou, zeer velen ( en het worden er steeds meer die tot Bewustzijn komen) die net als jij hun bijzondere taak op Aarde vervullen in Uniekheid’.

‘En dan kan het gebeuren dat jij ‘zaadjes van onkruid’ meeneemt naar jouw Bloementuin, waar ze uitgroeien tot dat wat jij niet Bent.

 Dus onkruid wieden hoort erbij, bij de taak die jij op je hebt genomen. Dat betekent Vol Onvoorwaardelijke Liefde en Compassie het onkruid verwijderen, want daar kunnen ze niet tegen, want ze zijn er niet uit Ontstaan’.

‘Ze hebben je Wel geholpen om op de Plek te komen waar je bent in jouw Bloementuin, dus ze verdienen een Pluim van Onvoorwaardelijke Liefde en Compassie en ze zullen verdwijnen.

En dit zul je blijven doen, tot alle Deeltjes tot Bewustzijn zijn gekomen en jouw Taak op Aarde volledig vervuld is tot in de Eeuwigheid.

In Licht, Liefde en Eenheid,    Martha

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten