Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zaterdag 26 september 2020

De Allesomvattendheid van het Bestaan

 

Lieve ogen die dit lezen,

Ik/Wij zijn bezig wakker te worden en Verbinding te maken met de Bron waaruit Ik, Wij zijn Geboren.

De Bron van Onvoorwaardelijke Liefde die in Zijn/Haar Allesomvattendheid alleen Volmaaktheid kan Scheppen.

Zo ook Mij in Uniekheid en Wij in Eenheid met Al het reeds Geschapene, vanuit Onvoorwaardelijke Liefde.

De Bron van Alle Bestaan.

Ik/Wij als Kroon van Al het Geschapene, als Evenbeeld van de Bron in Licht en Liefde.

Ik/Wij Zijn een Bron, uit de Bron Geboren in Licht en Liefde in Al Haar/Zijns Facetten van de Allesomvattendheid.

Ik/Wij Zijn hier als Mede Bron/Schepper, om in Uniekheid en in Eenheid Alle Facetten vanuit het Licht en de Liefde, Uit te Breiden en te Verbinden in een Eeuwigdurende Kringloop van Onvoorwaardelijke Liefde.

De Bron van Alle Bestaan

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten