Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

donderdag 6 augustus 2020

 De Schepper – Een roemrijk verleden

 Lieve ogen die dit lezen,

 Mijn Lief en heel Dierbaar Kind van het Licht,

 Jazeker, Ik Zeg je dat jij, in Eenheid, een Roemrijk verleden hebt.

 De naam verleden zegt het al, het is en blijft achter je liggen, want volgens Mijn Plan, heeft jouw Unieke verleden jou Thuis Gebracht bij Mij, waar je eigenlijk in Eenheid nooit vandaan geweest bent.

 Dit is een vast gegeven en dus een Volledige Waarheid.

 Wat achter je ligt bevat geen waarheid, alleen de Kern, die diep verborgen was, is Pure Onvoorwaardelijke Liefde.

 En de Ervaringen die jij hebt opgedaan in jouw Unieke verleden zijn Roemrijk, want jij hebt ze Gemeesterd en je wordt daarom op Handen Gedragen door de Gehele Lichtwereld.

 Wat geen Waarheid bevat, kan nooit tot Waarheid gemaakt worden, al doe jij nog zo je best.

 Het is voorbij, dus waarom je Zelf pijn doen door vast te houden aan schuldgevoel, verleden-verhalen die jouw Uniekheid weergeven en niets anders, punt.

 Alle negatieve gevoelens over je Zelf bevatten geen Waarheid, je hebt de Onwaarheid aan het Licht gebracht en dus her- en erkend n Gemeesterd. Laat ze dan ook gaan.

 Jij Bent Onvoorwaardelijke Liefde, altijd geweest, je Bent het Nu en voor Eeuwig.

 Voel, Ervaar, neem waar, de buitenwereld is een weerspiegeling van jouw denken en jouw interpretatie.

 Wees eerlijk naar je Zelf en Voel waar nog ‘overtuigingen’ en ‘onware beperkingen’ zich in jouw bevinden.

 

Vraag Ons jou te Helpen ze te Her- en Erkennen, ze te Zien voor wat ze zijn en ze te Laten Gaan.

 De Stilte en Rust van jouw Hart Centrum zal steeds aangenamer worden en je steeds duidelijker laten zien, waar jij Thuishoort.

 Bij Mij, Lief Kind van het Licht, bij Mij.

 De Schepper van Al Wat Is

 

1 opmerking: