Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

woensdag 22 juli 2020

De Schepper - Jouw Unieke Boodschap


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn Lief en Bijzonder Dierbaar Kind van het Licht,

Een Boodschap van Mij is een Boodschap van je Zelf om Door te Geven, want Wij zijn Een.

Als de Boodschap Resoneert met jou Hart, Geef je met Blijdschap door op Alle mogelijke Unieke Manieren en dat zijn er Vele.

Op de voor jou Unieke wijze, aan Deeltjes van jou waarvan jij Voelt, dat ze er open voor staan.

Boodschappen van Mij zijn beslist niet om voor je Zelf te houden, wel om misschien na te lezen, maar als je er aan Denkt, op jouw Unieke wijze, dan Zend je de Boodschap al uit.

En Ik Voel nu de gedachte: 'Ze zullen me aan zien komen, het hoeft toch niet het enige te zijn, waarmee ik me bezighoud'?

Als de Eeuwigheid van je Hart bezit van je heeft genomen, dan is het niet meer het 'enige' maar Alles!

Is dit bij jou (nog) niet het geval, dan is er nog iets wat je mag laten gaan uit het diepst van je Celletjes, waarmee jij je Zelf tegen houdt. Gewoon laten Stromen.

Geloof en Vertrouw, dat het zich zal Aandienen en je het in Liefde kunt en mag Omarmen en laten Integreren.

Vier je Vrijheid en deel deze Boodschap van Vrijheid. De Vrijheid die Alles omvat en niet 'sommige'!

Vier dat je Onvoorwaardelijke Liefde Bent, niet een klein beetje maar als een Totale Waarheid en niets anders.

Aanvaard het, Adem het in, pak een Melodie en Zing de gehele dag: 'Ik Ben Onvoorwaardelijke Liefde'.

Schrijf het op Briefjes en plak het op door je gehele Huis, zodat je het Overal tegenkomt. De Waarheid, dat jij Onvoorwaardelijke Liefde Bent.

Vier de Waarheid dat jij een Geliefd Kind van de Schepper Bent.

Laat het als een Groot Wit Licht door je heen Stromen.

Als je een douche neemt, laat het Water dan deze Wetenschap over je heen laten Stromen, dan wordt het douche vol Liefdeswater.
Jij bent Mijn Geliefd Kind in Onvoorwaardelijke Liefde voor Eeuwig en niets anders.

Er Bestaat Alleen maar Liefde, want dat is het Bestaan en het Bestaan Ben jij in Eenheid met al je Deeltjes.

De schepper van Al wat is



Geen opmerkingen:

Een reactie posten