Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

dinsdag 19 mei 2020

De Schepper - Opruimen


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn Lief en Dierbaar Kind van het Licht,

Samen Eén zijn is de Waarheid die Onveranderlijk is.

Bij Mij is Alles Onveranderlijk en Eeuwig in Eenheid.

Onvoorwaardelijke Liefde is daarvan de Kern en deze Kent geen tegenstellingen nog oordeel of veroordelingen, maar uitsluitend Onvoorwaardelijke Liefde.

Onvoorwaardelijke Liefde Kent Alleen zich Zelf en is dus juist daarom Onveranderlijk tot in Eeuwigheid.

En mede Daardoor het Enige dat Bestaat. De illusoire film, waarvan jij de echtheid bent gaan Geloven en dat voor veel Deeltjes (nog) steeds is, blijft illusoir en daarom steeds veranderend.

Het was en is een groot toneelspel, waarin je ‘denkt’ samen met je Deeltjes te ‘spelen’, maar eigenlijk ‘speelt’ iedereen de eigen Unieke hoofdrol, helemaal zelf.

En Geloof Me, de première is al lang geweest en het ‘toneelstuk’ krijgt absoluut geen verlenging.

Het heeft zijn langste tijd gehad, maar het is nodig dat jij met al je Deeltjes, dit eigen gemaakte toneelstuk gaat Ontmantelen.

En daarvoor heb jij de Vrije Wil van Mij gekregen en Mijn volste Vertrouwen, dat jij dit Kunt en Zult Volbrengen.

Een kind heeft ook zijn speelgoed op te ruimen als het uitgespeeld is, jij dus ook. Jij Bent Mijn Kind van het Licht en Weet, bewust of onbewust, dat dit volgens Mijn Plan Verloopt.

Iets opruimen wil niet zeggen, wegstoppen en niet meer naar omkijken. Integendeel!

Je Neemt Liefdevol elk stukje speelgoed in je hand, beseft dat het tijd is om te stoppen met het spelen, geeft het al je Liefde, Bedankt het voor alles en ruimt het op.

Je Strooit er nog een Hart vol Onvoorwaardelijke Liefde overheen, telkens als jij eraan ‘denkt’ en Beseft, dat jij dit speelgoed ‘ontgroeid’ bent.

De Wijsheid die je hebt Geleerd van het stukje speelgoed ga jij Doorgeven, als jij eraan toe Bent.

Je hebt ermee Geleerd te spelen, hebt vaak een spelletje verloren, maar NU is de tijd om het te Laten Gaan vol Liefde.

De Schepper van Al wat Is


Geen opmerkingen:

Een reactie posten