Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zondag 26 april 2020

De Schepper - Jij Bent Uniek


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn Lief en Dierbaar Uniek Kind van het Licht,

Wat is Uniekheid nou precies, hoor Ik je vaak vragen.

Jij hebt jouw Uniekheid van Mij meegekregen, zodat je altijd zou kunnen weten, dat jij als enige deze bepaalde Uniekheid in je hebt.

In de illusie wordt deze Uniekheid niet vaak Herkend nog Erkend.

Maar het zal je zijn opgevallen dat er Deeltjes zijn met prachtige stemmen, of een talent voor schilderen en zo kun je nog veel meer bedenken.

Zijn zij meer of beter of hoger of lager? Nee, het is hun Uniekheid net als jij je Uniekheid, in welke Vorm ook hebt.

En Weet jij, of Begrijp jij (nog) niet goed, wat jouw Uniekheid is, Weet dan Zeker dat het Begrip naar je toe komt, als jij daar Klaar voor bent.

In dit Leven van jou en al je Deeltjes ben je bezig je geheel los te koppelen van de illusie en deze zal verdwijnen.

Maar jouw Uniekheid is zo Verbonden met jouw Zijn, dat het je Paspoort is als het ware, met Onvoorwaardelijke Liefde als Stempel, waar je ook Gaat of Staat.

Het is je Blauwdruk, waarmee jij op Moeder Aarde, bewust of onbewust, maakt niet uit, je Bijdrage Levert aan het Mee Scheppen van het Nieuwe Paradijs op Aarde.

En zoals jij volgens jouw Blauwdruk Schept, zo Scheppen al je Deeltjes ook via hun Blauwdruk en hebben jullie Allemaal je
Eigen Paspoort, waar jij je ook Bevindt op Moeder Aarde.

En bij elke Liefdevolle Actie of Reactie of wat je ook Doet vanuit je Hart Centrum, komt er een Stempel als het ware, in je Paspoort, waardoor de Levensbloem rond Moeder Aarde, gevuld wordt met Liefde en Licht.

Waardoor de Stroom van de Onvoorwaardelijke Liefde steeds Sterker en Intenser wordt.

Jij en al je Deeltjes Scheppen vanuit eigen Uniekheid en je kunt deze Uniekheid gebruiken bij de Keuzes die je maakt, want het heeft een goed Contact met je Intuïtie en het Woont, samen met jou in je Hart.

Het is een Onlosmakelijk Deel van jou, omdat het Is wat jij Bent.

Het maakt dat je Zeker Kunt en Mag Weten dat jij als het ware, vanuit jouw Uniekheid, een Ambassadeur Bent voor Mij, voor het Nieuwe Paradijs op Aarde.

Vanuit jouw Onvoorwaardelijke Liefde en jouw Onlosmakelijke Verbintenis met Mijn Energie van Liefde.

De Schepper van Al wat Is


2 opmerkingen:

  1. Lieve Martha, je weet niet half hoe gelukkig je mij met deze prachtige tekst maakt. Ik voel me vereerd en ga er helemaal voor. Nogmaals heel erg bedankt voor deze mooie uiteenzetting. Ik ben je hier heel dankbaar voor. Fijne avond mog! Veel liefs Tini Kox🙏😇❤💋

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt mij per intuitie doorgegeven schat en ik ben daar heel dankbaar voor, en heel Blij dat jij er Blij mee Bent schat. Wens je een fantastische en Liefdevolle dag toe

    BeantwoordenVerwijderen