Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

dinsdag 21 april 2020

De Levensbloem


Doorgegeven via mijn Hogere Zelf,

Mijn Liefdevolle, Bijzondere Lichtwezens,

IK BEN DIE IK BEN en dat heeft geen naam nodig.

Maar zolang de sluier over de illusie nog in stand gehouden wordt is mijn naam Martha, omdat de illusie namen nodig heeft.

Een andere naam zou niet bij mij passen.

Zo hebben we, in de illusie allemaal een naam gekregen, die voor ieder Deeltje, een betekenis heeft.

En als je helemaal kunt Doorvoelen, IK BEN DIE IK BEN, dan weet je dat de naam die je hebt, bij je hoort.

IK BEN DIE IK BEN is eigenlijk de Kern van Alles in Eenheid tot in Eeuwigheid.

Het verbindt ALLES in EENHEID en deze EENHEID is IK BEN DIE IK BEN.

En toch nemen we onze aardse naam niet mee als we terug keren naar het Licht, we hebben daar onze Lichtnaam, die Nu niet belangrijk is om te weten.

De Levensbloem, hierboven weergegeven, laat het zien hoe Alles met elkaar is Verbonden tot een Eindeloos Geheel.

In elke IK BEN DIE IK BEN zit als UNIEKHEID de Kern die Onvoorwaardelijke Liefde is. En toch is het Verbonden in de Eenheid die Alles omvat.

In mij zit een KERN, die mijn UNIEKHEID weergeeft en dat zit in ons Allemaal.

IK BEN DIE IK BEN met in MIJN KERN mijn UNIEKHEID in Eenheid.

De Levensbloem laat vele rondjes (blaadjes) zien. EĆ©n rondje voor alles wat Leeft, omdat alles Onlosmakelijk met elkaar Verbonden is tot in Eeuwigheid.

We Vertegenwoordigen dus Allemaal een Rondje met onze UNIEKHEID als KERN. En niet alleen wij, maar alles wat Leeft,  Vertegenwoordigt een Rondje (blaadje) met ieders UNIEKHEID in de KERN.

Je ziet dat elk Rondje (blaadje) met elkaar Verbonden is, maar onze UNIEKHEID in de Kern blijft in het MIDDEN onaangeroerd.

Onze UNIEKHEID is dus Eeuwig! Al gaat de EENHEID door alles heen, de UNIEKHEID in de KERN blijft bestaan, want de UNIEKHEID is wat je bent voor Eeuwig.

Dit is natuurlijk GEEN illusie maar WAARHEID die in de illusie ook is blijven bestaan, denk maar aan het Lichtje diep binnen in je, dat er altijd geweest is, zal zijn en blijven, want het IS je UNIEKHEID.

De Schepper is het middelste Bolletje, de KERN waaruit Alle Uniekheden zijn Geboren, want Hij heeft ze vanuit ZIJN UNIEKHEID Geschapen.

Hoe Mooi en Weergaloos en Adembenemend is dat!

Je kunt nooit afgescheiden zijn, bent dat ook nooit geweest en zult het nooit zijn vanwege de EEUWIGE VERBONDENHEID met de UNIEKHEID die onze SCHEPPER, onze BRON is.

IK BEN DIE IK BEN in EEUWIGE VERBONDENHEID,


In Licht en Liefde en Oneindige Dankbaarheid,     Martha


4 opmerkingen:

  1. Lieve Martha, ik begrijp jouw boodschap helemaal en ik kan me hier helemaal in vinden. Ik schrijf je hier maar terug want op Messenger wordt ik steeds geblokkeerd. Dit is al een paar dagen zo. Ik stuur altijd berichten naar een hele waslijst van mensen over de hele wereld en kennelijk vinden ze dat niet goed. Dus weet dat ik jou steeds geantwoord heb maar ze komen niet bij jou aan. Heel jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve schat, je mag me altijd via deze weg schrijven, ik lees het dan wel. Dank je voor je lieve woorden, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen