Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

maandag 3 februari 2020



De Schepper – De Nieuwe Aarde

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn Bijzonder Dierbaar Kind van het Licht,

Het Plan van Mij is al Geboren voordat jij in Uniekheid en Eenheid het besluit hebt genomen om de afgescheidenheid te ervaren.

Jij nam in Eenheid dit besluit en omdat de afgescheidenheid als Waarheid ondenkbaar was, heb ik jouw besluit ogenblikkelijk omgezet in een illusie, zodat jij de gewenste ervaring kon opdoen.

En iets wat illusie was, is en tot de verdwijning in het niets, waaruit het ontstaan is, zal blijven, is voor jou in Eenheid een heel reële ervaring geweest vol angst en overleving enzovoorts. Maar ondanks het ervaren als zijnde ‘waarheid’ dat wil niet zeggen dat het ‘waarheid’ was, is en zal blijven.

Integendeel lief kind, wat jij hebt ervaren als ‘waarheid’ en voor velen nog zo wordt ervaren, maakt het niet tot ‘de Waarheid’!

Jij had in Eenheid jouw Unieke ervaringen nodig om terug te keren naar de Ultieme Waarheid, de Onvoorwaardelijke Liefde die jij Bent.

En deze ervaringen heb jij vanuit jouw Kracht, zelf Geschapen om zo jouw terugkeer naar de Herinnering opnieuw te Leiden naar jouw Geboorte van het Goddelijke Wezen, wat jij in Eenheid Bent.

Iets wat in de afgescheidenheid wordt ervaren als voorwaardelijk, kan en zal terug keren naar de Geboorte van het Onvoorwaardelijke.

Want dat is Mijn Plan, wat in Essentie ook jouw Plan in Eenheid is.
En Mijn Plan is Onfeilbaar en Eeuwig, want daaruit is het voort gekomen.

En als jouw Ontwaking in Uniekheid en Eenheid een feit is, zul je ontdekken dat jij nooit bij Mij vandaan bent geweest en de gehele illusie zal in een oogwenk vergeten zijn, op de Wijsheid die eruit is ontstaan na, die altijd bij jou zal blijven.

En in de Ultieme Waarheid in het Oneindige Liefdevolle Bewustzijnsveld, zonder begin nog einde zul jij in Eenheid tot in Eeuwigheid blijven Uitbreiden en verder evolueren lief kind in een Eeuwig Doorgaande beweging.

Ik heb je Lief mijn kind, voor Altijd,

De Schepper van Al Wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten