Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

vrijdag 28 februari 2020

De Schepper - Overgave

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn Lief en Dierbaar Kind van het Licht,

In dit Moment is Overgave de Grootste Gave aan jouw Zelf.

Overgave aan de Stroom van jouw Unieke Leven.
Overgave aan het Beleven van je Unieke Zelf.
Overgave aan de Onvoorwaardelijke Liefde die je Bent.
Overgave aan Alles waar jij je tot in het Nu, tegen hebt verzet.

Overgave aan je Zelf, want jij Bent in Mij en Ik Ben in jou.
En het Belangrijkste, Onvoorwaardelijke Liefde is het Enige dat Bestaat.

Overgave is, volgens jou, het meest ‘moeilijke’ om te doen.
Je wantrouwt, je twijfelt, je ‘denkt’ doe ik er wel goed aan, wat als….!

En waar Lief Kind van het Licht, ‘denk’ jij dat dit alles vandaan komt? Juist! Uit de illusie, waar jij niet meer thuishoort.

Ga Staan, Rek je uit, met je Gezicht naar de Zon. Doe je ogen dicht, strek je armen uit en zeg luid en duidelijk: ‘Ik Geef me Over, vol Vertrouwen, aan de Stroom van mijn Unieke Leven’!

Blijf even zo staan, met de Aandacht in je Hart en Voel de Blijdschap die Opborrelt, door de Keuze die je hebt Gemaakt.

Het Statement voor de Onvoorwaardelijke Liefde die je Bent. Wat kan er Mooier Zijn!!

Voel het, Beleef het, Ervaar het. En je kunt dit zo Vaak doen, als je wilt, je kunt aan dit Bevrijdende Gevoel niet verslaafd raken, want het is wat jij Bent, voor Eeuwig in Eenheid.

Houd Intens veel van je Zelf, je Bent je eigen Liefde Waard want je hebt het nodig.

Want hoe meer jij van je Zelf Houd, hoe Blijer jij je Voelt en hoe meer je Betekent voor de Nieuwe Moeder Aarde en Al Haar Leven.

Jij bent Uniek in Eenheid en daar geef jij je aan Over, voor Eeuwig.

Welkom Thuis Lief Kind van het Licht.

De Schepper van Al wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten