Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

vrijdag 30 augustus 2019

Meester Serapis Bey


Lief en Bijzonder Mede Lichtwezen,

Ik Ben bij jullie Bekend als Meester Serapis Bey,

Ik kom jou in Eenheid Vertellen over afbraak en Weder-Opstanding.

In elk Moment krijg jij steeds opnieuw in Eenheid, Nieuwe Kleding Aangereikt omdat de oude versleten is of niet meer past.

En natuurlijk is dit een Metafoor, omdat het nodig is voor jou in Eenheid, om iets in woorden Aangereikt te Krijgen.

In elk Moment krijg jij de Kans om de Keus te maken in Eenheid, om een Kledingstuk in te Ruilen voor een Nieuwe Set Prachtige Nieuwe Kleren.

Kleding die jou als een tweede Huid zit en Precies Past, bij wie jij op dat Moment Bent.

Deze Nieuwe Kleding heeft Mooie en Heldere Kleuren en het Past precies bij jouw Uniekheid en de Kleuren die daarbij Horen.

Wie jij een Moment geleden was, Is nu niet meer.

Maar heeft zich met jou Samen Gevoegd, met de Nieuwe jij en daar Past dan een Nieuw Setje Kleding bij met Nieuwe Prachtige Kleuren.

En je Kijkt in de Spiegel en zegt: 'Ben ik dat, die Blije Blik, die Prachtige Uitstraling, die Mooie passende Kleding? En je wordt nog Blijer als je Ontdekt dat jij het Werkelijk Bent.

In elk Moment sterf je een stukje en aan de andere Kant sta je een stukje Hoger op.

Je Energie Level Stijgt en je Blikveld wordt Wijdser en je Ziet behalve je Zelf zoveel Moois.

En je denkt: “Ik kan me toch vaag Herinneren, dat het allemaal minder Liefdevol en mooi was”? Of was dat een droom?

“Nou, daar kies ik dan liever niet voor'! Ik voel me hier Thuis, waar ik NU ben, Vrij en vol Liefde en Licht.

En je gaat Herkennen in Eenheid, dat het Spiegelbeeld is wat jij Bent en dat maakt je nog Blijer.

Het volgende Moment merk je, dat er een ‘vaag gevoel’ van onrust binnen in je is.

Maar voor jij je onzeker gaat Voelen is het al Vervangen door Nieuwe Kleding die nog beter Past en je Merkt op, dat je Wederom andere Kleding draagt, die Nog beter bij je Past.

En zo gaat het maar door, het oude uit de Diepste van je Celletjes komt naar boven, word Geïdentificeerd en Getransmuteerd naar de uiteindelijke Goddelijke Perfectie en word aan jou Teruggegeven als de Kern van Liefde Bereikt is.

En het Past als een Nieuw paar Schoenen, die niet meer knellen, maar Perfect zitten en Lopen.

En dit Alles komt door het Zijn in het Nu.

Niets Afvragen, nog Onderzoeken, maar Vertrouwen en Geloven.

De Stroom van het Leven, die voor je Zorgt in elk Moment, gewoon Toelaten en Genieten van al het Moois.

Dit is wat Ik je Toewens en waar jij je met Hulp van Mij aan mag Overgeven.

Ik Ben er voor je, vol Liefde en Dankbaarheid en in Eenheid op je Wachtend,

Jouw Meester in Eenheid,    Serapis Bey


Geen opmerkingen:

Een reactie posten