Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

maandag 5 augustus 2019

Lady Nada - Namen


  Geliefde Lichtbroers en zussen,

Mijn naam is Lady Nada, en dit geeft Mijn Uniekheid aan en waar Ik Sta in het Grote Geheel.

Jullie hebben ook allemaal een naam, meegekregen van jullie verwekker/opvoeders, bij jullie geboorte.

Maar deze naam die jullie dragen en gebruiken tijdens jullie Aardereis is niet uniek. Want er zijn er onder jullie velen die deze naam dragen.

Eigenlijk geeft deze naam die jullie dragen aan wie jullie zijn en samen met de achternaam/familienaam, geeft die aan waar jullie bij horen en zelfs dat staat niet altijd vast.

Het geeft jullie aardse rechten, wettelijke rechten. Allemaal illusie, maar zolang jullie de illusie bereizen wel belangrijk.

Wat en wie jullie Werkelijk zijn wordt zeker niet door deze naam weergegeven, de naam is aards en hoort daarom bij de aarde, in de illusie.

Een naam in de Eeuwigheid heb je niet nodig, want we zijn Een, maar om de Uniekheid aan te geven van je Zijn, neem je een Naam aan.

Lady Nada is mijn Naam, zodat eenieder van jullie Mij Herkent als wie Ik Ben. Maar natuurlijk ook om Mijn Unieke Plek aan te geven in de Hiërarchieën in het Licht, waar Ik Thuis ben als Verrezen Meester.

Maar in Wezen ben Ik en kan Ik zijn wat ik Wens te Zijn. Als jullie in het Moment in de Eenheid zouden worden Opgenomen dan is jullie, overgegaan in Jij. En dit gaat Zeker Gebeuren, als jullie allen Ontwaakt Zijn in Eenheid.

Er zijn mensen op Moeder Aarde die Claimen hun Namen vanuit het Licht al te Kennen, maar zeer weinigen onder jullie Weten dit Werkelijk.

Wat vaak als Naam wordt Aangenomen door Velen is een Bestaande Naam uit het Licht die dan in de plaats van de aardse naam wordt aangenomen.

Daarin bestaat beslist geen goed of fout, maar het is jammer, want wat er vaak achter zit is de gedachte: ‘Kijk eens, hoever ik ben in mijn spirituele groei? Mijn naam heb ik al door gekregen’!

En jammer genoeg is dat ‘ego gedachte’. Geen goed of fout, maar een constatering.

Jullie zijn allemaal een Deel van het Goddelijke, een Deel van Mij, een Deel van Jezus, een Deel van Meester Kutumi en ga zo maar door. Er is niets waar jullie geen Deel van uitmaken.

Dus in de Eeuwigheid is een Naam iets, wat aan geeft waar jij Staat in elk Moment, want Evolutie is Eeuwig.

Op Moeder Aarde zijn jullie ook met alles Verbonden, dus ook met Elkaar in Eenheid. Je bent een Deel van Piet, een Deel van Marie, een Deel van Jan en ga zo maar door, ook van alle Dieren. Vogels en Vissen en Bomen, al zijn ze nog zo klein, jullie maken overal Deel van uit.

Jullie mogen Beseffen en Zeker Weten, dat dit Alles Deeltjes van jullie Zijn.

Alles is Energie, verdicht en onverdicht, jullie zijn in Eenheid dus ook Energie. De Energie van Liefde.

Ik Communiceer vanuit Mijn Onmetelijke Liefde deze Woorden, naar jullie Energie van Liefde, daar zit onze Eenheid.

In Wederkerige Onvoorwaardelijke Liefde,     Lady  Nada


Geen opmerkingen:

Een reactie posten