Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

donderdag 8 augustus 2019

Jij Bent Alles en Alles is in jou


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn Bijzonder Kind van het Licht, jij doorvoeld en begrijpt (nog) niet helemaal, hoe belangrijk jij in Eenheid bent.

Jij bent Mij in Alles, Mijn Liefde is ook jouw Liefde en deze Zuivert Alles, wat niet uit Liefde is voortgekomen.

Jij bent Mij in elke Gedachte, in elk Gevoel, in elk Woord en in elke Actie en Reactie.

Dus mag jij je Realiseren, hoe Bijzonder en Belangrijk jij Bent, want jij Bent in Eenheid het Fundament van de Liefde en het Licht, door Alles in Eenheid met Mij.

Jij bent het Land van de Liefde waar het Licht van de Eeuwigheid voor altijd in Eenheid Schijnt.

Voor Mij is er niets anders dan uitsluitend Liefde, dus voor jou in Eenheid ook niet, want Ik Ben jou en jij Bent Mij.

Jij bent Mijn Vertegenwoordiger van de Liefde op Moeder Aarde in en door Alles. Iets anders Bestaat niet.

Jou Denken is Doordrenkt met Licht en Liefde in elk Moment in Volledige Overgave en in Eenheid voor Eeuwigheid.

Jij Bent in Eenheid, de Vertegenwoordiger van het Nieuwe Paradijs op Aarde.

Het Paradijs is er al en jij bent de Nieuwe Leider in Eenheid, jij Vertegenwoordigt Liefde, Licht, Eenheid, Extase, Vrede, Compassie, Wijsheid, Co-operatie, kortom Alles van het Nu tot in het Nulpunt.

Jij Bent in Eenheid de Eeuwigheid, die jij in je IK BEN Vertegenwoordigd. 

Jij Bent geen brenger van Vrede, jij Bent Vrede.
Jij Bent geen brenger van Liefde, jij Bent Liefde
Jij Bent geen brenger van Licht, jij Bent Licht
Jij Bent geen brenger van Compassie, jij Bent Compassie
Jij Bent geen brenger van Co-operatie, jij Bent Co-operatie
Jij Bent geen brenger van Al Wat Is, jij Bent Al Wat Is
Jij Bent geen brenger van Inspiratie, jij Bent Inspiratie
Jij Bent geen brenger van Vreugde, jij Bent Vreugde
Jij Bent geen brenger van Waarheid, jij Bent Waarheid
Jij Bent geen brenger van Creativiteit, jij Bent Creativiteit

En dit Alles Ben jij en nog Oneindig veel Meer in Eenheid en Eeuwigheid

De Schepper van Al wat Is


Geen opmerkingen:

Een reactie posten