Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

woensdag 28 augustus 2019

De Schepper - Zelfverering


 Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en onderdanig Kind van het Licht,

Ik vind het heel Lovenswaardig, dat jij Mij Vereert, maar daar onderdanig bij zijn is overdreven en niet nodig.

Ik voel dat jij in Eenheid tegen Mij aankijkt als de Grote Weter en Gever,

Maar je Zeker Weten dat Ik jou naar Mijn Evenbeeld Geschapen heb in Eenheid.

Waarom dan Opkijken naar Mij? Dan is de verhouding toch echt scheef.

Jij hebt ervoor Gekozen in Eenheid, zonder Mij de illusie, dus afgescheidenheid te Ervaren.

Maar omdat jij nooit van Mij afgescheiden zou Kunnen zijn, want dan zou je niet Bestaan, 'denk' jij, nu je Weet dat jij Liefde Bent, dat jij aan Mij toch wel enige Verering verschuldigd bent.

Maar Lief Kind van he Licht, jij hebt in Eenheid, de Terugkeer naar je Hart en je Reis die je daarvoor hebt Gemaakt, helemaal met jouw eigen Keuzevrijheid Doorlopen.

Het enige is dat het Lichtje in jouw Hart, de Connectie met Mij, is Blijven Branden, en is gaan Groeien, op het Moment, dat jij Besloot te Kiezen voor je Hart.

Jij hebt helemaal Alleen, in de illusie, alles doorstaan en jij hebt daarvoor Gekozen en bent nu Bezig helemaal te Ontwaken in de Herinnering, dat je nooit afgescheiden bent geweest, van Mij en de Liefde die jij Was, Bent, en altijd zult Zijn.

En toch kijk jij tegen Mij op. Mijn Lief Kind van het Licht, jij hebt Alles in je, wat Ik ook heb, dezelfde Liefde in Eenheid, dezelfde Scheppingskracht en alles wat jij maar Wenst te zijn.

Jij hebt alleen je Totale Herinnering (nog) niet Terug, maar hij is Onderweg. Als je Mij Vereert, Vereer jij je Zelf, en Terecht.

Als jij Mij Liefhebt, heb jij je Zelf Lief, dat kan niet anders, want Wij zijn Een.

Als de afscheiding niet kan bestaan, want dan zou jij er niet zijn, dan mag jij je Zelf Eren voor het feit, wat jij Allemaal door eigen Keuze Volbracht hebt, want Ik Buig daarvoor ook, en ben zo Immens Blij voor je.

Jij bent net zoveel Zelfverering Waard als Ik, daar kun je geen speld tussen krijgen, want dat is Eenheid in Eeuwigheid.

Je Mag en Kunt Beginnen Mij als jou te Accepteren en het Goddelijke deel van Mij In jou te Vereren. Vier het, dat we Een zijn in Eenheid voor Eeuwig.

De Schepper van Al wat Is


Geen opmerkingen:

Een reactie posten