Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

woensdag 17 juli 2019

De Schepper - De Belofte


 Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en Bijzonder Kind van het Licht, Ik zal voor je blijven Herhalen dat jij Onvoorwaardelijke Liefde bent, want er Bestaat geen andere Energie dan de Energie van Liefde die Ik Ben en dus ook jij.

En dat betekent, verder redenerend, dat niets is wat het ‘lijkt’ te zijn. Simpelweg omdat er veel Deeltjes van jou zijn die jij je (nog) niet terug Herinnert omdat jij er (nog) niet aan toe bent om het je te Herinneren.

Wel Weet jij dat de Eenheid maakt dat jij Alles Bent en Alles is In jou, maar dit gegeven vangen in woorden is onmogelijk, dus blijft Alleen Geloven en Vertrouwen in deze Waarheid, over.

En niemand weet Beter, wanneer het moment van Herinneren het juiste is, dan Ik. Dus is het voor jou een kwestie van jouw Vertrouwen Schenken in Mijn Energie die ook de jouwe is.

Ik sta aan het Begin van de Energieketting, waar jij een Deel van Bent en Alles uit Ontsproten is, ook jij in Uniekheid en Eenheid.

En omdat bij jou de Herinnering nog niet Compleet is, wil dit niet zeggen dat het niet Bestaat en jij er geen Deel van bent.

Alles komt op de Juiste Tijd en Plaats naar je toe, je hoeft Mij alleen je Vertrouwen te Schenken en dat betekent, Vertrouwen op de Goddelijke Energie die jij Bent.

Aan het begin van de Energieketen is Mijn Plan, wat ook jouw Plan is, ten Uitvoer Gebracht. En dat is een Belofte in elk Moment.

Jij ‘denkt’ (nog) vaak, dat jij niet goed genoeg bent en nog van alles hebt te leren. Het enige dat je Zeker mag Weten is, dat je Hart Centrum de plaats is, waar je Thuishoort en daarop te Vertrouwen en in Geloven en het Doorvoelen is de grootste Goddelijke Schat die jij altijd tot je Beschikking hebt.

Je hoeft er Alleen maar voor te Kiezen in elk Moment, terug te Keren naar de Liefde van je Hart en van daaruit Liefde te Verspreiden, want het Is wat je Bent.

En daar hoef je niets voor te doen, het is er al en wacht op je. Niets buiten jou, kan je het Geluk geven, wat jij nog vaak ‘zoekt’ buiten je.

Weten dat je Hart je Thuis is, maakt je Gelukkig en je Hart Centrum heb je altijd bij je, je Intuïtie/Gevoel verteld je wat Goed voor je is en waar je Blij van wordt.
Luister ernaar en je zult Rust – Vrede – Dankbaarheid – Liefde voor Alles – Compassie – Kracht en nog veel meer vinden en het zal je nooit meer verlaten, want het is wat je Bent!

En dat is DE BELOFTE!

Die jij krijgt van Mij, geef Mij je Vertrouwen en ga in elk Moment, mee met de Stroom van jouw Leven, dan Vertrouw je op je Zelf.

De Schepper van Al wat Is


2 opmerkingen: