Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

donderdag 20 juni 2019

De Schepper - Normen en Waarden en Integriteit


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn Bijzonder en Liefdevol Kind van het Licht, al dit hierboven heeft te maken met Vertrouwen en met de Stroom meegaan.

Geven vanuit jouw Uniekheid en waarvoor jij op Aarde gekomen Bent. Dat betekent Geven vanuit het diepst van jouw Hart, wat jouw Hart jou op de voor jou Unieke Wijze verteld.

Wat jij vanuit jouw Uniekheid brengt, kan geen enkel deeltje brengen, vanwege jouw Uniekheid. Het is jou namelijk door Mij Gegeven, voor dit Leven op Moeder Aarde.

Het is dus niet aangeleerd, op welke Wijze ook, of afgekeken van een deeltje van jou, want dat werkt niet, want het komt niet vandaan bij wat jij van Mij Gekregen hebt.

Jij hebt van Mij de Authenticiteit voor wat jouw Gegeven is, ook meegekregen.
En Alle Gereedschappen om het aan Moeder Aarde en Al haar Leven af te Geven, op jouw Unieke Wijze.

Maar vanuit jouw Unieke duistere illusie verleden, heb jij meegenomen en (vaak) nog niet laten Gaan, de behoefte alles te bevragen, wat gewoon Vertrouwen danig in de weg kan gaan staan.

En jij hebt in jouw Uniekheid vaak het idee, dat jij iets wat je geleerd hebt via een Workshop, of een Webinar die je bezocht hebt en waar je ‘denkt’ iets opgestoken te hebben, of je hebt een boek gelezen met allerlei Waarheden die jij vergeet te checken in jouw Hart, en dus neem je de Waarheid aan van een deeltje, terwijl het niet uit jouw Uniekheid komt.

Jij neemt dan vaak het idee over dat jij geld kunt gaan vragen, voor iets dat jij Verkozen hebt te leren.

En geloof Me, daar is niets mis mee om iets te leren. Maar als het niet past bij dat wat jij gratis van Mij hebt gekregen, in dit Leven, dan zal het jasje nooit lekker passen.

Je zult dan steeds meer verstrikt raken in het vergaren van welvaart in de vorm van geld en zogenaamde onafhankelijkheid, die niets te maken heeft met jouw Authenticiteit, nog met jouw Normen en Waarden van jouw Hart en de Integriteit, die de tools zijn, die jij meegekregen hebt om jouw Taak te volbrengen.
Er is hierin geen goed of fout, maar wel Bewuste en onbewuste Keuzes.

De vraag is: ‘Dient mij dit, of is dit om mij een goed inkomen te verschaffen en aanzien’?

Iets wat jij gratis van Mij meegekregen hebt, hoe voelt dat in jouw Hart om het te gebruiken als graadmeter voor jouw inkomen en/of aanzien?

Wat is van de illusie en wat komt regelrecht uit jouw Hart? Geen goed of fout maar Eerlijkheid naar je Zelf toe. Integriteit naar jouw Zijn.

En waar blijft het Vertrouwen, dat de Stroom van het leven jouw Alles brengt wat jij nodig hebt, om jouw Allerhoogste en Allerbeste Zelf te Zijn?

Ik heb hierin geen oordeel, maar Zie en Houd Oneindig veel van jou, waar jij ook staat en wat jij ook doet, want Ik Weet dat jij de Weg naar Huis in Her-Innering zult krijgen, uiteindelijk.

De Schepper van Al Wat Is



Geen opmerkingen:

Een reactie posten