Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

dinsdag 2 april 2019

De Schepper - Liefde Kent geen nee


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn Kostbaar kind, Mijn Liefde, die ik Ben, kent geen oordeel, dus ook geen goed of fout, of welk ander oordeel of veroordeling dan ook.

Ook ken Ik geen verschillen, simpelweg omdat Ik Weet dat Alles Een Is, Was en altijd, tot in Eeuwigheid zal zijn.

Mijn Liefde zegt nooit nee, tegen iets wat jij in Uniekheid en Eenheid wenst te Ervaren. Keuzevrijheid is aan jouw gegeven en zal door Mij nooit worden af genomen, op welke Wijze dan ook.

Ik heb jouw Geschapen als Mijn Evenbeeld en Ken jouw Grootsheid, maar geef jou de vrijheid Elke Ervaring te Kiezen die jij Wenst. Dus zeg geen nee, want dat is een inbreuk op jouw Keuzevrijheid.

Als jij Kiest voor Kleinheid in plaats van Grootsheid, komt dat niet van Mij, maar ik Beoordeel het niet als goed of fout, het is jouw Keus en die Respecteer Ik. Want de Keuzevrijheid is door Mij gegeven.

Jouw Keus om deze Keuzes te beoordelen als goed of fout, geven jou de gelegenheid om Mij aan te wijzen als de Boeman.

Bijvoorbeeld: ‘dat mag je niet doen, want dat is zondig/ verkeerd/ fout’!

In wiens ogen en wie bepaalt dat? Dit kan niet bij Mij vandaan komen, want Liefde kent geen oordeel, dus is het een verzinsel van je ‘denken’.

En dat voor je Zelf te Er- en te Herkennen roept weerstand en angst op, dus beroep jij je op Mij als een oordelende God.

Allemaal verzinsels die jij op je zoektocht naar je Zelf gaat tegen komen in vele variaties.

Overal wordt een mening over bedacht, vaak een doorgegeven mening die niet eens van jouw Zelf is.

Op alles wordt een waardeoordeel geplaatst of een plaatje, zo je wilt en dan ben je verbaast dat jij je zo alleen en onbegrepen en angstig en verdrietig enzovoorts voelen.

Je hebt in Uniekheid en Eenheid je Zelf een keurslijf aangemeten, waarvan je de veters vaak strak aantrekt, om maar niet gekwetst te worden, of teleurgesteld enzovoorts.

Jij, in Eenheid, bedoelt het goed met jezelf, je zoekt en zoekt naar de Liefde, die jij zelf buiten gesloten hebt.

En het enige wat jij in Eenheid hoeft te doen, is Alles opgeven, wat jij je Zelf hebt wijs gemaakt of hebt laten wijs maken (overlevering).

Laten gaan en voor je Zelf Er- en Herkennen dat je Niets Weet, zodat jij in Eenheid je Zelf openstelt voor de simpele Waarheid dat de |Liefde die jij al zolang zoekt er al Is.

Sterker nog, dat jij deze Liefde Bent als Absolute Waarheid.

En dat de weg ernaar toe via jouw Hart Centrum gaat, jouw Centrum van Onvoorwaardelijke Liefde en daar jouw Bewustwording laat Zijn.

Jij hebt alle dwalingen nodig gehad om jou je Thuis te laten Kennen en het Zekere Weten dat er niet anders dan Liefde Bestaat voor Eeuwig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten