Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

dinsdag 5 februari 2019

De Schepper - Het Allesomvattende Vertrouwen


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en Vertrouwend kind, Vertrouwen omvat zoveel meer, als Ik tot Nu toe aan je gevraagd heb.

Ik heb je tot Nu toe gevraagd Vertrouwen te hebben in Mijn Plan, wat in Beginsel ook jouw Plan, Blauwdruk Bevat van jouw Uniekheid.

Wat ook betekent dat als jouw Vertrouwen zich Uitbreidt, de Eenheid in en door Alles hierin ook wordt Opgenomen.

Maar Ik Vraag je in het Nu de illusie ook op te nemen in jouw Vertrouwen, want ook de illusie is wat jij Bent, Onvoorwaardelijke Liefde.

De illusie afwijzen en ‘denken’ dat het voldoende is, of er een mening over te hebben die er niet om liegt, brengt je geen stap verder naar Eenheid en Waarheid.

Alles, maar dan ook werkelijk Alles is in de Kern, Onvoorwaardelijke Liefde. En daar heeft jouw Unieke Reis door de vergetelheid naar de Herinnering van Liefde, niets aan af gedaan.

Dat wat jij altijd geweest Bent en Nu Bent en voor Eeuwig zult blijven, daar hoort jouw aandeel in het bouwen van de illusie bij, want daar heb je voor Gekozen.

Maar vanaf het Begin tot in het Nu Was en Is het een spel, die jou terug gebracht heeft en gemaakt heeft tot wat je nu Bent en kunt en Mag Zijn, Licht en Liefde. Het hoort er helemaal bij.

Door de illusie is het gebeurt dat jij je in deeltjes hebt opgesplitst, die allemaal bezig zijn, hun weg terug te vinden naar het Licht en de Liefde, waar de Eenheid weer een feit zal Zijn.

Al jouw deeltjes zullen zich uiteindelijk weer met jou en Mij en de Gehele Lichtfamilie en Moeder Aarde, samen voegen tot Eenheid voor Eeuwig.

Het blijft een voortdurende Evolutie, te beginnen met Ascentie naar Ontwaken en onder de sluier vandaan naar het Licht en de Liefde evolueren.

Dat schreeuwt om Vertrouwen in je Zelf, in Mij en in Ons Plan, in het Grote Geheel en Moeder Aarde en ook in Elkaar als Eenheid.

Van Eenheid naar Waarheid voor Eeuwig in Onvoorwaardelijke Liefde.

De Schepper van Al Wat Is



Geen opmerkingen:

Een reactie posten