Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

woensdag 6 februari 2019

De Schepper - De Essentie van Liefde

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn Liefdevol kind, de Essentie van Onvoorwaardelijke Liefde is jouw medereiziger uitnodigen te Zijn wie hij/zij is in elk Moment.

Jij Krijgt van Mij keer op keer deze Uitnodiging, want het is de Essentie van de Onvoorwaardelijke Liefde die jij Bent in elk Moment.

Aan jou de Keuze om er Gehoor aan te geven, of niet. Ik Weet dat uiteindelijk elke medereiziger zal Kiezen voor de Onvoorwaardelijke Liefde die ook zij Zijn.

Als jij deze Keuzevrijheid hebt, heeft iedere medereiziger deze Keuze ook. Om door middel van het Kiezen vooruit te gaan, richting de Ontwaking van het Hart.

Ze zijn net als jij dat gedaan hebt en nog doet, op weg. Jij Bent Uniek met Alles wat jij Doet, maar ook hoe jij het Doet. Jouw Uniekheid brengt iets wat niemand anders kan aanbieden.

Maar dit geldt ook voor al je medereizigers, zij zijn net zo Uniek als jij. En ook zij brengen een aanvulling aan het Grote Geheel, die alleen zij kunnen brengen.

Deze Realisatie laat Alle Oordeel en veroordelingen en verschillen, of wat dan ook van de illusie, verdwijnen.

Hoe meer jij deze Zekerheid, deze Waarheid tot je neemt, door er steeds opnieuw voor te Kiezen, hoe meer Zielen ook ervoor zullen Kiezen.

Zij worden Gespiegeld vanuit jouw Hart Spiegel die uitsluitend Onvoorwaardelijke Liefde Kent, die jij Bent.

Jij bent Mijn Ambassadeur op Aarde en naar Mijn Evenbeeld Geschapen. En dus geef jij door wat jij Bent in elk Moment.

Met Mijn/Onze Hulp en Zegen.

De Schepper van Al Wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten